خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش میاندرود خبر داد:

اختصاص۲۶ کلاس برای اسکان فرهنگیان در میاندرود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۹۵

مدیر آموزش و پرورش میاندرود از اختصاص۲۶ کلاس برای اسکان فرهنگیان در میاندرود در ایام نوروز خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش می‌اندرود از اختصاص۲۶ کلاس برای اسکان فرهنگیان در می‌اندرود در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، زین‌العابدین نوکنده در جلسه ستاد اسکان شهرستان می‌اندرود با اشاره به طرح اسکان مسافران نوروزی، ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمت‌رسانی به هموطنان را از اهداف مهم این ستاد در میاندرود دانست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان می‌اندرود به آمار مسافران سال گذشته اشاره و اضافه کرد: در نوروز و تابستان ۹۲ در می‌اندرود توانستیم به بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از مسافران نوروزی سرویس‌دهی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و ادارات شهرستان با آموزش و پرورش، هدف از طرح اسکان مسافران را حفظ کرامت مسافران و فراهم کردن فضای مناسب استراحت و تفریح آن‌ها دانست.

این مسئول با تاکید بر اهمیت طرح مطالعات نوروزی ادامه داد: باید با تدبیر ایام تعطیلات نوروز را برای دانش‌آموزان به صورت هدفمند برنامه‌ریزی کرد. ‌

مدیر آموزش و پرورش می‌اندرود از آمادگی آموزش و پرورش می‌اندرود برای تخصیص مدرسه‌ای در بخش گهرباران با کمک بخشداری برای اسکان مسافران خبر داد و افزود: در حال حاضر مدارس ۲۲بهمن، کمیل، شاهسوارانی و کوثر در شهرستان میاندرود آماده اسکان مسافران نوروزی است.

نوکنده در پایان گفت: در طرح اسکان نوروز ۹۳ تعداد پنج مدرسه با ۲۶ کلاس برای استفاده مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است و سعی شده است با توجه به امکانات موجود، کلاس‌های فوق به بهترین شکل آماده‌سازی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز