خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران:

رسانه‌ها به جای نقد افراد به نقد برنامه‌ها بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۹۹

باید تلاش کنیم تا فرهنگ نقادی در رسانه ها نهادینه شود و رسانه ها به جای نقد افراد به نقد برنامه ها بپردازند. / در فرایند اطلاع رسانی به ظرفیت های بخش خصوصی هم باید توجه شود.

احمد مظفری که در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی مازندران سخن می گفت پاسخگویی شفاف به مردم و گسترش فرهنگ نقادی را جهت اصلاح امور از سیاست‌ها و راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید در عرصه اطلاع رسانی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی تاکید کرد: ایجاد زمینه های مناسب برای اطلاع رسانی به موقع و اطلاع یابی مستمر و استفاده از ظرفیت گسترده مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه های مجازی و صدا و سیما برای اطلاع رسانی شفاف از رویکردهای جدی شورای اطلاع رسانی مازندران است.

وی رصد عملکرد دستگاههای مختلف اجرایی را در رابطه با اطلاع رسانی و ساماندهی و تبیین خط مشی اطلاع رسانی در استان را از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی استان اعلام کرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران خواستار تدوین و اجرایی شدن راهبردها و استراتژی های اطلاع رسانی در استان شد و گفت: باید زمینه تحقق مصوبات شورا در سطح دستگاه‌ها فراهم شود و در زمینه اطلاع رسانی و شفاف سازی، برنامه های های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران ارتقاء فعالیت های روابط عمومی را از ضروریات دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ نقادی در رسانه ها نهادینه شود و رسانه ها به جای نقد افراد به نقد برنامه ها بپردازند.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران تاکید کرد: در فرایند اطلاع رسانی به ظرفیت های بخش خصوصی هم باید توجه شود و ساز و کارهای ارتباطی مؤثر با گروههای مرجع و تاثیرگذار هم طراحی شود.

وی به ارتقاء سرمایه اجتماعی با اطلاع رسانی دقیق و به موقع اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر ایجاد امید و نشاط در جامعه همیشه تاکید کردند و رسانه ها که رسالت سنگینی بر عهده دارند باید امیدبخشی کنند و حقایق را منعکس کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز