خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

صادرات بیش از ۱۲۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی مازندران به خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۱۱

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات بیش از ۱۲۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از استان مازندران به خارج از کشور در یازده ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات بیش از ۱۲۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از استان مازندران به خارج از کشور در یادزه ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، دلاور حیدرپور اظهار داشت: در ۱۱ماهه سال‌جاری، افزون بر ۱۲۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش بیش از ۱۷۷ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۲۸۴ دلار از استان مازندران به خارج از کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی ۳۰ درصد و از لحاظ ارزش ۲۴ درصد رشد داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه این محصولات شامل فرآورده های مرکبات، به، سیب درختی، گل و گیاهان زینتی، کیوی و سایر محصولات کشاورزی(شلیل، خیار، هندوانه، موز، انار، فندق، کلم، فلفل دلمه ای) استان مازندران بوده اند.

وی در پایان، افزایش سطح مهارت و تخصص صادر کنندگان محصولات کشاورزی، تنوع محصول و کیفیت محصولات کشاورزی، اعزام و پذیرش هیئت های تجاری بازاریابی، وجود مشارکت تاریخی و فرهنگی و مذهبی با برخی از کشورهای هدف و… را از دلایل عمده رشد صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران به خارج از کشور در یازده ماهه سال‌جاری برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز