خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان؛

کلنگ ساخت تله کابین بهشهر به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۳۵

با حضور استاندار مازندران، کنگ ساخت تله کابین بهشهر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

با حضور استاندار مازندران، کنگ ساخت تله کابین بهشهر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، ربیع فلاح جلودار در مراسم آغاز عملیات ساخت مجموعه تفریحی، توریستی و تله کابین عباس آباد بهشهر با اشاره به اینکه حق مردم ما برخورداری بیش از این از امکانات است و زیرساخت‌های استان باید پیش‌تر مهیا می‌شد، بیان کرد: من خویش را خدمتگزار مردم می‌دانم، چرا که مردم انتظار دارند، دولت تدبیر و امید موانع شکوفایی اقتصادی و ارتقا اشتغال را از میان بردارد.

نماینده عالی دولت در استان افزود: من نسبت به اعتلا و شکوفایی استان متعهد شده‌ام و یقین دارم، شهرستان بهشهر با توجه به ظرفیت‌های مختلف تاریخی، تمدنی، اقتصادی، گردشگری و میراثی و همدلی مدیران، در آینده نزدیک جزو شهرستان‌های توسعه یافته مازندران خواهد بود و امیدوارم به عنوان پایلوت، برنامه‌های توسعه ایی استان در آین شهرستان به تحقق برسد.

فلاح با اشاره به اینکه مازندران در بودجه سال ۹۳، بالا‌ترین ضریب را در ردیف اعتبارات نسبت به سایر استان‌ها کسب نموده که البته تحقق این مهم، مرهون همدلی و هم افزایی همه نیروهاست، خاطر نشان کرد: با وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اجرای طرح‌های زهکشی و تجهیز و نوسازی اراضی در کل زمین‌های کشاورزی استان گفتگو کردیم که حاصل آن اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان بودجه در قالب فاینانس به این طرح‌ها بوده است.

وی ادامه داد: در پی آنیم تا مثل دوران دفاع مقدس، قرار گاه‌های منطقه‌ای برای پیگیری طرح‌های بزرگ کشاورزی در استان دایر کنیم.

استاندار با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های مختلف سرمایه گذاری در جنگل‌های شمال را در دستور کار داریم، اظهار داشت: تمامی جنگل‌های منطقه در قالب طرح‌های گردشگری باید احیا شود و از سرمایه گذاری در این راستا باید ‌‌نهایت استفاده صورت گیرد.

فلاح با بیان اینکه نباید بگذاریم مسایل حاشیه‌ای مانع توسعه استان شود، تصریح کرد: من باور دارم که مازندران در آینده نزدیک به شکوفایی خواهد رسید.

وی از حضور استاندار قزاقستان در مازندران خبر داد و اعلام کرد: امروز در قالب توسعه مناسبات بین دو کشور، برای اجرای برنامه‌های مشترک با ایشان دیدار و گفتگو خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در مازندران اجرای طرح مجموعه تفریحی، توریستی و تله کابین عباس آباد بهشهررا با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان، از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده برای این شهرستان مستعد دانست و با اشاره به اینکه از رهگذر این طرح، هزاران شغل ایجاد خواهد شد، یاد آور گشت: این تله کابین در کنار دیگر طرح‌های اقتصادی، تولیدی و گردشگری، زمینه توسعه بهشهر را فراهم خواهد آورد.

در این روز با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، امام جمعه و فرماندار بهشهر، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، برخی مدیران ستادی استانداری، مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بعضی مدیران استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا، کنگ ساخت تله کابین بهشهر به زمین زده شد.

تله کابین بهشهر در مسیری به طول ۲ و نیم کیلومتر، با ۳۵ واگن vip و جابجایی ۱۲۰ نفر در ساعت و ۴ هزار نفر در روز در حالت پیک ساخته می‌شود و مطابق وعده سرمایه گذار این طرح، فاز اول آن تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز