خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

حمایت کمیته امداد از ۹۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی آملی

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۳۷

این نهاد هم‌اکنون ۶۳۵ دانش‌آموز و ۲۶۵ دانشجو را با حمایت خیران و افراد نیک‌اندیش در آمل تحت حمایت خود دارد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: این نهاد هم‌اکنون ۶۳۵ دانش‌آموز و ۲۶۵ دانشجو را در آمل تحت حمایت خود دارد.

به گزارش " ایلنا " از آمل، " رمضان علیپور " در جشن هفته احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان مدرسه فروغ راعی بیان داشت: نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی به فرمان امام راحل در ۱۴ اسفند ماه سال ۵۷ شکل گرفت.

وی یادآور شد: احسان به معنای نیکوکاری بوده که ریشه در کلمه حسن دارد و نیک و پسندیده را معنی می‌دهد.

علیپور با تاکید بر اینکه در آستانه بهار طبیعت و آغاز سال نو شمسی بهتر است به دستگیری از نیازمندان و افراد بی‌سرپرست بپردازیم، بیان داشت: امسال جشن احسان و نیکوکاری با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران» کار خود را آغاز کرده است.

وی از فعالیت ۳۵ پایگاه و مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر خبر داد و یادآور شد: امروز جمعه نیز در سه مصلی نماز جمعه این شهرستان مردم را به انجام کار نیک و پسندیده کمک به محرومان دعوت می‌کنیم.

به گفته علیپور، جشن احسان و نیکوکاری امسال نیز همانند سال‌های گذشته با تلاش ادارات آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، صدا و سیما و اداره ورزش و جوانان برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اشاره به اینکه فرزندان محرومان و نیازمندان جامعه نیز در آستانه سال جدید چشم‌انتظار کمک‌های مردمی هستند تا سال جدید را به خوبی آغاز کنند، گفت: این نهاد هم‌اکنون ۶۳۵ دانش‌آموز و ۲۶۵ دانشجو را با حمایت خیران و افراد نیک‌اندیش در آمل تحت حمایت خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز