خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

رسانه‌ها نقش موثری در پیشبرد ماموریت‌های آموزش و پرورش دارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۲۸

رسانه نقش موثری در پیشبرد ماموریت‌های آموزش و پرورش دارد و در برنامه‌های اداره کل نیز تعامل منطقی با این قشر در برنامه‌های اصلی قرار دارد.

محمود رضا علیزاده طی حکمی از سوی سید علی قاسمی به عنوان رئیس اداره روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

به گزارش ایلنا از ساری، در حکمی از سوی علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران محمود رضا علیزاده به عنوان رئیس اداره روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش مازندران منصوب شد. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم معارفه مدیر جدید روابط عمومی این اداره کل با بیان اهمیت روابط عمومی به عنوان چشم بیدار یک سازمان نگاه ژرف و عمیق به پدیده‌های تعلیمی و تربیتی برای هدایت مجموعه فعالان آموزش و پرورش در سطح استان را یادآور شد و گفت: باید به گونه برنامه‌ریزی شود تا همه معلمان، مدیران و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش در جای جای استان اطلاع‌رسان فعالیت‌های این دستگاه بزرگ باشند و از این منظر روز به روز ملت ما را به نظام امیدوار‌تر کنند که امیدبخشی از رسالت‌های مهم همه مسئولان نظام به ویژه آموزش و پرورش است.

علی قاسمی با تقدیر از غلامرضا سقایی مدیر سابق روابط عمومی، تلاش ایشان برای آموزش و پرورش را شایسته تکریم دانست و گفت: از تجربیات ایشان در سطح اداره کل استفاده می‌شود و این در راستای شعار هم‌افزایی و همگرایی برای پیشبرد ماموریت‌های اصلی نظام است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تشکر از رسانه‌های استان، نشریات داخلی و محلی و منطقه‌ای، رادیو و تلویزیون و خبرگزاری‌ها از توجه آنان به مقوله مهم تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و جایگاه رفیع معلم، تاکید کرد: رسانه نقش موثری در پیشبرد ماموریت‌های آموزش و پرورش دارد و در برنامه‌های اداره کل نیز تعامل منطقی با این قشر در برنامه‌های اصلی قرار دارد.

محمودرضا علیزاده، رئیس جدید اداره روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم فرصت خدمت در روابط عمومی در این دوره حساس از مدیریت را برای خود مغتنم شمرد و گفت: اصل ارتباطات با رویکرد جدید با مبنای پژوهش و تحلیل از مهمات فعالیت این اداره باید باشد تا بتواند به شایستگی کار بزرگ تعلیم و تربیت را به مخاطبان خود معرفی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز