خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار مازندران؛

رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۵۲

استاندار مازندران در حکمی، " علیرضا یونسی رستمی "، معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار را به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران منصوب کرد.

ایلنا: استاندار مازندران در حکمی، " علیرضا یونسی رستمی "، معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار را به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران منصوب کرد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، در حکم ربیع فلاح خطاب به یونسی آمده است: بر اساس ماده ششم آیین نامه شورای اطلاع رسانی وزارت کشور و ضرورت اطلاع رسانی شفاف در مورد طرح ها، برنامه ها و فعالیت های دولت و ایجاد ساختار نظام مند در حوزه اطلاع رسانی و اطلاع یابی و تنویر افکار عمومی، براساس این حکم به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران منصوب می شوید. امید است در راستای سیاستگذاری و تبیین خط مشی اطلاع رسانی، معرفی عملکرد و دستاوردهای حوزه های مختلف اجرایی، تدوین و ترسیم جهت گیری جامع رسانه ای برای پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه های گروهی استان برابر با آیین نامه و در راستای سیاست های دولت موید و موفق باشید.

با انتصاب رئیس شورای اطلاع رسانی استان، روند تشکیل این شورای مهم در مازندران کلید خورد و در آینده نزدیک با انتخاب اعضا، به شکل رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز