خبرگزاری کار ایران

به منظور ایمن سازی جاده‌ها در نوروز امسال صورت می‌گیرد:

اصلاح و برچیده شدن سرعت کاه‌های غیر مجاز در محورهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۲۴

با تشکیل کارگروهی در خصوص بررسی و مطالعه نصب سرعت گیرها و باهدف ایمن سازی محورهای مازندران برای ایام نوروز به زودی تمامی سرعت‌گیرهای غیر مجاز اصلاح و یا برچیده می‌شوند.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: با تشکیل کارگروهی در خصوص بررسی و مطالعه نصب سرعت گیر‌ها و باهدف ایمن سازی محورهای مازندران برای ایام نوروز به زودی تمامی سرعت گیرهای غیر مجاز اصلاح و یا برچیده می‌شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان در دوازدهمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران بخش حمل و نقل به خصوص راهداران پر تلاش، پیاده نمودن روش‌های صحیح و مناسب مدیریتی، اطلاع رسانی، تبلیغات از طریق رسانه‌ها از برنامه‌های مهم برای کاهش سوانح رانندگی دانست.

وی در این نشست خواستار تداوم این جلسات شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و سفرهای نوروزی نیاز است در این فرصت باقی مانده از سال، جلساتی برای برنامه ریزی مناسب و آمادگی کامل جهت استقبال از مسافرین نوروزی به مازندران برگزار شود.

نبیان ضمن اشاره به آمار تصادفات راکبین موتور سیکلت در استان تاکید نمود: از ۱۰ اسفند ماه سال جاری تمامی موتور‌های سیکلت با سرنشینان فاقد کلاه ایمنی متوقف می‌شوند.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران در ادامه به حادثه سقوط اتوبوس به دره در محور هراز اشاره و اظهار داشت: در پی این حادثه دستگاه‌های امدادی به خصوص راهداران راه و شهرسازی استان توانستند با اقدامات به‌هنگام و مناسب خود از این آزمون تلخ سربلند بیرون آیند.

سید علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی راهداران برای ایمن سازی محورهای استان در ایام نوروز خاطر نشان ساخت: مازندران یکی از ۳ استان اول هدف سفر مسافرین نوروزی بوده، لذا باید تمامی دستگاه‌های ذیربط در خصوص ایمن سازی محورهای ارتباطی استان تلاشی مضاعف نمایند.

وی از شناسایی ۱۰ نقطه برای نشستن بالگردهای امدادی در محورهای استان توسط این اداره کل نیز خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه‌های امداد ونجات به زودی دو نقطه برای نشستن بالگردهای امدادی در محور هراز با هدف تسریع در امر امداد و نجات جاده‌ای توسط این اداره کل آماده و مهیا می‌شود.

اسد از تشکیل تیمی متشکل از کار‌شناسان سازمان راهداری، اداره کل راه و شهرسازی و مشاورین جهت بازنگری تمام سرعت‌گیر‌ها استان خبرداد.

گفتنی است دوازدهمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی با حضور معاونت عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، دبیر شورای ترافیک، کلیه اعضاء این کمیسیون همچون پزشکی قانونی، حمل و نقل و پایانه‌ها، استاندارد و تحقیقات صنعتی، اورژانس وجمع دیگر از مسؤلین راه و شهرسازی استان در راستای دو محور تجزیه و تحلیل تصادفات بخصوص عابرین و راکبین موتور سیکلت در محل استانداری مازندران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز