خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان آملی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۱۵

در ایام دهه فجر امسال ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در شهرستان آمل اختصاص یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: در ایام دهه فجر امسال ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در شهرستان آمل اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی آمل، رمضان علیپور ابراز داشت: در سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی و دهه فجر امسال ۵۰ مورد وام کارگشایی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در شهرستان آمل اختصاص یافت.

وی افزود: در مجموع مبلغ این وام ۵۰۰ میلیون ریال بوده که به هر فرد تحت حمایت ۱۰ میلیون ریال اختصاص یافت.

علیپور بیان داشت: در این ایام مبارک نیز به افراد نیازمند مبالغی را به عنوان کمک معیشت و خرید لوازم زندگی اختصاص دادیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل مبلغ پرداختی برای کمک معیشت زندگی نیازمندان را ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

علیپور با اعلام برگزاری دوره آموزشی چگونگی داشتن زندگی سالم در دوران سالمندی در ایام دهه فجر تصریح کرد: در این دوره آموزشی سالمندان ۲۰۰ سالمند تحت حمایت کمیته امداد حضور داشتند.

وی مدت زمان برگزاری این دوره را یک روز دانست و گفت: این دوره آموزشی در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور اساتید مجرب دنبال شد.

علیپور، تغذیه سالم، بهداشت فردی در دوران سالمندی، جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها، روش‌های زندگی سالم و داشتن سلامت روحی و روانی در ایام سالمندی را از مهم‌ترین مباحثاین کلاس عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز