خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در رامسر:

ساماندهی نیروی انسانی از اولویت اساسی آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۸۲

۱۰ روز آینده سمینار مدیران کل آموزش و پرورش با موضوع ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ برگزار و با توجه به احکام خوب مجلس که به پیشنهاد دولت به تصویب رساند، سال آینده، نیروی انسانی آموزش و پرورش سامان بهتری می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳از اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا از رامسر علی اصغر فانی در شهرستان رامسر افزود: ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ از اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: ۱۰ روز آینده سمینار مدیران کل آموزش و پرورش با موضوع ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ برگزار و با توجه به احکام خوب مجلس که به پیشنهاد دولت به تصویب رساند، سال آینده، نیروی انسانی آموزش و پرورش سامان بهتری می‌یابد.

وی ادامه داد: در سال آینده نیز دانشگاه فرهنگیان پذیرش دانشجو دارد و در دفترچه شماره ۲ سازمان سنجش ظرفیت پذیرش خود را اعلام می‌نماییم.

فانی در خصوص تعطیلی روز‌های پنج شنبه نیز گفت: گروه کار‌شناسی روی این قضیه از ۳ ماه پیش در حال بررسی است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی پیرامون برف سنگین در استان‌های شمالی و خسارت‌های وارده بر مدارس نیز گفت: از روز نخستی که این اتفاق افتاد، وزارت آموزش و پرورش اعتباری برای برف روبی سقف مدارس در اختیار استان‌های مازندران و گیلان قرار داد.

وی اظهار داشت: معاون عمرانی وزارت و آموزش و پرورش نیز چند روز گذشته بازدیدی از منطقه داشت و گزارش خسارت‌ها را به معاون اول رییس جمهور منعکس نمودیم و در اولین فرصت اعتبارش تامین و بازسازی مدارس شروع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز