خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خبرداد:

زمان جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۷

به دلیل حجم زیاد آثار، زمان برگزاری جشنواره از اسفندماه امسال به اردیبهشت سال آینده تغییر کرد و این جشنواره اول تا چهارم اردیبهشت ۹۳ برگزار می‌شود.

دبیر دهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان، گفت: به دلیل حجم زیاد آثار، زمان برگزاری جشنواره از اسفندماه امسال به اردیبهشت سال آینده تغییر کرد و این جشنواره اول تا چهارم اردیبهشت ۹۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم عزیززاده‌گرجی اظهار داشت: ۱۵ هزار و ۱۳۰ اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره غیرقابل پیش‌بینی بود تصریح کرد: چون زمان داوری آثار با توجه به حجم آثار، کم بود و همچنین برای افزایش کیفیت در سطح داوری‌ها زمان برگزاری جشنواره از اسفندماه امسال به اردیبهشت سال آینده تغییر کرد و این جشنواره اول تا چهارم اردیبهشت ۹۳ برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه داوران دوره‌های گذشته جشنواره را بررسی کردیم بیان داشت: صرف نظر از هزینه‌ها، بهترین داوران را انتخاب کردیم.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه بعد از دریافت آثار، ۳۰ نفر از همکاران ما آثار را کدگذاری و جداسازی کردند، ادامه داد: ۳۰ نفر از نوجوانان را هم دعوت کردیم که آثار را داوری کنند و این موضوع از ویژگی‌های جشنواره این دوره است.

این مسئول خاطرنشان کرد: چون مخاطب اصلی این نشریات، کودکان و نوجوانان هستند به همین دلیل از نوجوانان برای داوری آثار دعوت کردیم.

وی اذعان داشت: یک هزار و ۴۵۰ اثر در زمینه طرح گرافیکی، سه هزار و ۹۶ اثر در بخش داستان‌های تالیفی، دو هزار ۳۵۰ اثر در بخش شعر تالیفی، یک هزار و ۸۹۸ اثر در بخش آزاد، یک هزار و ۴۷۱ اثر در بخش گزارش، ۴۵۳ مصاحبه، ۴۲۳ سرمقاله، ۳۰۴ خبر، ۲۹۷ اثر در بخش طنز، ۱۹۸ اثر در بخش موضوعی و ۱۱۴ اثر در بخش تیتر به دبیرخانه ارسال شد.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه استقبال زیاد از جشنواره به این دلیل بود که برای نخستین‌بار در جشنواره فراخوان داشتیم، یادآور شد: در دوره‌های قبل، اطلاع‌رسانی جشنواره در قالب دعوتنامه بود.

این مسئول با بیان اینکه ارتباط موثری هم با نشریات داشتیم و ارتباط ما برای دریافت اثر به صورت مستمر بود، خاطرنشان کرد: تقریبا همه نشریات به جشنواره اثر فرستادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز