خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

بسیج امکانات راهداری برای بازگشایی محورهای غرب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی راه‌های ارتباطی غرب استان از جمله محورهای ارتباطی شهرهای تنکابن و رامسر خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی راههای ارتباطی غرب استان از جمله محورهای ارتباطی شهرهای تنکابن و رامسر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سیدعلی اسد گفت: پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین آلات راهداری اقدام با بازگشایی محورهای ارتباطی نمودند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه عملیات راهداری زمستانی در سطح محور‌ها با بارش سنگین و مداوم برف و ترافیک بالای خودرو‌ها همراه بوده، لذا کار راهداری با کندی صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ضمن قدردانی از همدلی و تعامل دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای از جمله پلیس راه و هلال احمر تصریح نمود: حضور فعال و به موقع مسؤلین ارشد استان از جمله استاندار و معاون امور عمرانی استاندار در سطح محور‌ها و درکنار راهداران باعثانگیزه و روحیه کاری این عزیزان شده است.

وی از فعالیت شبانه روزی راهداران برای بازگشایی محوراصلی تنکابن _ رامسر خبر داد و خاطر نشان ساخت: خوشبختانه راهداران سخت کوش مستقر در سطح محور مذکور توانستند پس از ساعتهای تلاش و کوشش محور را بازگشایی نمایند. مهندس اسد افزود: انشاءالله به محض بازگشایی و تردد خودرو‌ها در محورهای اصلی، اکیپ‌های راهداری به کمک دیگر راهداران برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی اعزام خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: جهت تسریع در انجام امور راهداری و بازگشایی محور‌ها، این اداره کل از امکانات و ماشین آلات پیمانکاران تحت پوشش نیز خود برای بازگشایی محور‌ها استفاده نمود.

اسد خاطر نشان ساخت: با توجه به حجم بالای ترافیک در سطح محورهای غرب استان و سهولت در امر امداد رسانی و بازگشایی محور‌ها از مردم و مسافرین عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری به این مناطق پرهیز نمایند.

گفتنی است مرکز اطلاعات راههای مازندران با دو شماره تلفن ۱۴۱(گویا) و ۲۲۲۲۳۲۰(شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز