خبرگزاری کار ایران

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران:

آماده همکاری برای رفع مشکلات صنایع کانی غیرفلزی در مازندران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۸

پشتیبان راهکارهایی هستیم که سرمایه‌گذاران بخش‌های صنعتی و معدنی از توان و مشاوره‌های انجمن‌های تخصصی حداکثر استفاده را داشته باشند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آماده همه نوع همکاری برای رفع مشکلات صنایع کانی غیرفلزی هستیم.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمدپور در نشست تخصصی با انجمن صنایع همگن کانی غیرفلزی استان از آمادگی برای همه نوع همکاری برای رفع مشکلات این صنایع در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین واحدهای صنعتی استان را صنایع کانی غیرفلزی شامل می‌شوند، از عملکرد و نحوه فعالیت انجمن صنایع کانی غیرفلزی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران به‌ویژه کمیته‌های ۱۲ گانه تخصصی و مشاوره‌های بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و بازرگانی داخلی و خارجی انجمن ابراز خرسندی کرد.

محمد‌پور خواستار برپایی جلسات تکمیلی و مستمر برای پیگیری مباحثو موضوعات مطروحه و جمع‌بندی نظرات و مشخص شدن چگونگی و فرآیند روش‌های حل مشکلات موجود با همکاری طرفین شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه معضلات تولیدکنندگان را در سطح استان و ملی به شدت پیگیر هستیم گفت: در بعضی موارد که نیاز به اصلاح قوانین از سوی مجلس باشد با مجمع نمایندگان در میان گذاشته می‌شود.

وی اجرای تفاهم‌نامه بین وزارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت، معدن و تجارت را مورد تاکید قرارداد و افزود: پشتیبان راهکارهایی هستیم که سرمایه‌گذاران بخش‌های صنعتی و معدنی از توان و مشاوره‌های انجمن‌های تخصصی حداکثر استفاده را داشته باشند.

محمد‌پور با اشاره به اینکه در برخی موارد موانع قانونی وجود دارد افزود: لازم است با همفکری و هم‌افزایی نظرات مشترک در پی گره‌گشایی و برطرف کردن آن از طریق مراجع قانونی در سطح کلان باشیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: از این پس به سرمایه‌گذاران صنعتی که ۵۰ درصد آورده را داشته باشند تسهیلات بانکی برای طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای اعطا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز