خبرگزاری کار ایران

فردا؛

همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای استان مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۱۶

همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای استان روز یکشنبه ششم بهمن ماه با حضور استاندار مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: برنامه‌های طراحی شده به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید بیانگر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب باشند.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد مظفری آشنایی نسل جوان با دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نورانی حضرت امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را از جمله مهم‌ترین اهداف گرامیداشت دهه فجر دانست و افزود: همواره باید تلاش کنیم با کیفی سازی و پرمحتوا کردن برنامه‌های دهه فجر، قدرت اثربخشی این برنامه‌ها را بالا ببریم.

وی با تاکید بر لزوم مردمی برگزار شدن برنامه‌های ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر باید باشکوه و در شأن سالگرد ۳۵ سالگی انقلاب اسلامی و با محوریت امید آفرینی ونشاط بخشی در جامعه برگزار شود و در این راستا تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

مظفری با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تبیین سیاست‌ها و اطلاع رسانی دستاورد‌ها باید به گونه‌ای باشد که زمینه‌های امید و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در جامعه فراهم کند.

مسوول کمیته نهاد‌ها و سازمان‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان ادامه داد: در همین راستا و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای استان روز یکشنبه ششم بهمن ماه با حضور استاندار مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خاطرنشان ساخت: در این همایش علاوه بر تبیین برنامه‌ها و اقدامات اجرایی ایام الله دهه فجر در استان، آخرین وضعیت و گزارش نهایی طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی در این ایام ارائه خواهد شد.

مظفری بر نقش مهم رسانه‌های گروهی برای تبیین دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌های دیداری و شنیداری مازندران با تهیه گزارش و خبرهای مناسب تحلیلی، مردم فهیم و ولایتمدار دیار علوی را با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آشنا نمایند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد: در این نشست همه مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان حضور خواهند داشت.

مظفری گفت: در این نشست رییس ستاد دهه فجر مازندران نیز گزارشی در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ارائه خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز