خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

برگزاری نخستین کنگره بین المللی علوم زمین در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۸

سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین المللی تخصصی علوم زمین با محوریت علوم زمین و توسعه پایدار در مازندران برگزار می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین المللی تخصصی علوم زمین با محوریت علوم زمین و توسعه پایدار در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان زمان برگزاری این کنگره را ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه امسال اعلام کرد و افزود: مسائلی با موضوع ژئومکانیک، ژئوتکنیک، زمین‌شناسی شهری، زمین ریاضی، انتخاب ساختگاه، دفن زباله، آتشفشان، زمین لغزش، سیل و فرونشست در این کنگره به بحثو تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

وی بیان داشت: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در راستای تحقق وظایف حاکمیتی در انجام پژوهش و بررسی‌های علمی و فنی در حوزه علوم زمین، این گردهمایی را با حضور اساتید، اندیشمندان، پیشکسوتان، دانشجویان و علاقه مندان عرصه زمین‌شناسی برگزار می‌نماید.

نبیان دستاوردهای این کنگره را به عنوان یکی از معتبر‌ترین مراجع و مستندات علمی، مهم و قابل استناد دانست و افزود: یقیناً برگزاری این دوره از گردهمایی با حضور اساتید و صاحب نظران به نام داخلی و بین المللی، افقی جدید در گستره علوم زمین در عرصه منطقه‌ای و کشوری و در تعامل با دانش جهانی ترسیم خواهد نمود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه مقالات متعددی به دبیرخانه همایش ارسال شده است، تصریح کرد: زمان اعلام پذیرش مقالات دهم بهمن ماه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز