خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد:

کاهش ۱۵ درصدی مصرف نفت سفید در منطقه ساری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۹۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از کاهش ۱۵ درصدی مصرف نفت سفید در منطقه ساری خبرداد.

با توجه به کالا برگ‌های اعلام شده و برودت هوا در بخش نفت سفید ۱۵ درصد کاهش مصرف به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری حسینعلی طالبی ضمن اشاره به کالا برگ‌های اعلام شده مربوط به نفت سفید گفت: از ابتدایی سال تاکنون در ۶ مرحله کالا برگ نفت سفیدبه جهت استفاده در مناطق فاقد گاز طبیعی اعلام شده که به دلیل عدم جذب به موقع توسط مصرف کننده گان و توسعه شبکه گاز رسانی شاهد کاهش ۱۵ درصدی مصرف بوده‌ایم.

مدیر منطقه ساری افزود: بیش از ۹۸ میلیون لیتر نفت سفید تا کنون مورد مصرف قرار گرفت است که از ابتدای سال در بخش خانگی به خانوار‌های دائمی مجموعآ۳۱۰۰ لیتر و خانوار‌های خوش نشین ۱۰۰۰ لیتر نفت سفید اختصاص داده شده است که کالابرگ‌های ویژه نفت سفید تا پایان فروردین ۹۳ دارای اعتبار است.

حسینعلی طالبی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون با مصرف ۵۰۶ میلیون لیتر نفت گاز ۴ درصد کاهش به ثبت رسیده است که می‌توان علت این کاهش را منطقه‌ای نمودن سهمیه خودروهای ترابری دانست.

وی در ادامه گفت: در بخش بنزین هم در طول این مدت به صورت مقایسه‌ای نسبت به سال گذشته ۹درصد افزایش مصرف گزارش شده که بیشترین رشد مصرف مربوط به ایام تعطیلات سال جاری‌ست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز