خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران:

آبرسانی روستایی مجتمع شهدای پی رجه نکا با مشکل اعتباری مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۳

اجرای این پروژه به دلیل کوهستانی بودن از طرح‌های اولویت دار است که از سال ۹۰ آغاز شده اما متاسفانه تاکنون بنا به دلایل اعتباری عملیاتی نشده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: آبرسانی روستایی مجتمع شهدای پی رجه نکا با مشکل اعتباری مواجه است.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به همراه مقیمی نماینده مردم شرق استان، فرماندار نکاء و مدیر امور آبفار این شهرستان پیرامون مشکلات پروژه آبرسانی ۱۴ روستایی دهستان پی رجه شهرستان نکاء در حسینیه سه کیله با مردم دیدار کردند.

در حاشیه این بازدید محمد حسین برزگر مدیرعامل آبفار مازندران به مشکلات آبرسانی روستایی مجتمع شهدای پی رجه نکاء اشاره کرد و افزود: اجرای این پروژه به دلیل کوهستانی بودن از طرح‌های اولویت دار است که از سال ۹۰ آغاز شده اما متاسفانه تاکنون بنا به دلایل اعتباری عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه احداث۱۸ باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مکعب، ساخت ۵ ایستگاه پمپاژ و انتقال برق، ۵ اتاقک کلرزنی، لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع به طول ۶۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به پیگیری برای تخصیص اعتبار لازم برای بهره برداری از این پروژه گفت: برای سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شده است.

برزگر ضمن ابراز امیدواری از تخصیص کل بودجه مورد نظر و اتمام پروژه مذکور تصریح کرد: این پروژه به دلیل اولویت دار بودن از طریق وزارت نیرو و نماینده مردم شرق استان در مجلس و نیز فرماندار نکاء نیز پیگیری می‌شود تا هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: در صورت افتتاح این پروژه اهالی ۹۵۱ خانواری ۱۴ روستای دهستان پی رجه با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۱۸۵ نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز