خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران:

مازندران رتبه برتر کشوری در ساماندهی نیروی انسانی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۱۲

آموزش و پرورش مازندران توانست با برنامه ریزی منسجم از دو سال گذشته در ساماندهی نیروی انسانی سرآمد باشد و رتبه برتر کشوری را کسب نماید.

در بازدید کار‌شناسان وزارتی، نحوه ساماندهی نیروی انسانی در استان به عنوان الگوی کشوری مورد اقبال کار‌شناسان وزارتی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدعلی امیری در گردهمایی مدیران و روسای ادارات تابعه با اشاره به تاکیدات مقام عالی وزارت در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: آموزش و پرورش مازندران توانست با برنامه ریزی منسجم از دو سال گذشته در ساماندهی نیروی انسانی سرآمد باشد و رتبه بر‌تر کشوری را کسب نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ از ۴۲ هزار همکار فرهنگی، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دارای کسر ساعت موظف بوده‌اند، افزود: همهٔ این نیرو‌ها در جهت کیفی سازی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اغلب نیروهای مازاد در شهرهای بزرگ حضور دارند، اظهار داشت: شهرهای ساری، قائمشهر، آمل و بابل دارای بیشترین نیروی کسر ساعت موظف هستند.

امیری علت اصلی وجود نیروهای مازاد در شهرهای بزرگ را، نقل و انتقالات از جمله انتقال به تبعیت از همسر و انتقال نیروهای با سابقه از مناطق محروم عنوان کرد و اظهار داشت: اغلب این نیرو‌ها را همکاران خانم تشکیل می‌دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به حضور کار‌شناسان وزارتی در استان برای بهره گیری از تجارب آموزش و پرورش مازندران در حوزه ساماندهی نیروی انسانی گفت: نحوه ساماندهی نیروی انسانی در استان به عنوان الگوی کشوری مورد اقبال کار‌شناسان وزارتی قرار گرفت.

وی اذعان داشت: از ۵۸ هزار نیروی انسانی مازاد در آموزش و پرورش کشور، ۴.۳ درصد نیروی کسر ساعت موظف سهم مازندران بود که در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ به نحو مطلوب ساماندهی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز