خبرگزاری کار ایران

معاون مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور خبر داد:

همایش ۲ هزار سازمان مردم نهاد با حضور رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۵

معاون مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور از برگزاری نخستن همایش سازمان‌های مردم نهاد با حضور رئیس جمهور خبر داد.

معاون مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور از برگزاری نخستن همایش سازمان‌های مردم نهاد با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: در این همایش مدیران و مسئولان ۲ هزار سازمان مردم نهادکشور شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا از ساری، داوود امینی که در نشست مدیران سازمان‌های مردم نهاد استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در استانداری مازندران سخن می‌گفت سازمان‌های مردم نهاد را در ایران دارای پیشینهٔ ارزشمندی دانست و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در کشور افزایش یافت.

وی با بیان اینکه اداره کردن اصل نظام بر عهده مردم است، افزود: مردم ایران اسلامی پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران در مراتب مختلف ثابت کرده‌اند.

امینی با تاکید بر اینکه در میدان عمل انتظارات دولت از سازمان‌های مردم نهاد افزایش یافته است، تصریح کرد: در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان‌های مردم نهاد باید در میدان عمل فعالیت کنند و از سوی دولت نقش این سازمان‌ها باید در مباحثاجرایی کشور تبیین شود.

وی با اشاره به ارزش فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در کشور بیان داشت: اگر مردم در مسائل اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا نکنند ما دچار مشکل می‌شویم.

معاون مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با بیان اینکه مشارکت مردم جایگاه خاص خود را دارد، خاطر نشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان حلقه‌ واسطه میان جامعه و دولت عمل می‌کنند.

امینی تصریح کرد: حضور گسترده در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به همت والای سازمان‌های مردم نهاد بستگی دارد.

وی از برگزاری نخستین همایش سازمان‌های مردم نهاد در کشور خبر داد و گفت: این همایش با حضور ۲ هزار سازمان مردم نهاد و با حضور عالیترین مقام اجرایی کشور برگزار می‌شود.

معاون امور سازمان‌های مردم نهاد کشور بیان کرد: ورود مردم به سازمان‌های مردم نهاد یکی از مطالبات دولت تدبیر و امید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز