خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران:

مردم خود را نسبت به زیباسازی حریم راه‌های ارتباطی مسئول بدانند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۰

پاک سازی و زیباسازی حریم راه‌های استان نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح عموم مردم و مسئولین دارد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران گفت: پاک سازی و زیباسازی حریم راه‌های استان نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح عموم مردم و مسئولین داشته و همه مردم باید نسبت به پاک سازی و زیبا سازی حریم راه‌های ارتباطی، خود را مسئول بدانند.

به گزارش ایلنا از ساری، لطف الله عباسی در حاشیه طرح پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های استان اظهارداشت: با توجه به اینکه حریم راه جز لاینفک راه بوده، از این رو حفظ و زیبایی آن سبب ایجاد آرامش و آسایش در حین رانندگی می‌شود.

وی ادامه داد: پاک سازی و زیباسازی حریم راه‌های استان نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح عموم مردم و مسئولین داشته و همه مردم باید نسبت به پاک سازی و زیبا سازی حریم راه‌های ارتباطی، خود را مسئول بدانند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راه و شهرسازی بوده افزود: این اداره کل با تمام توان و بکارگیری امکانات و تجهزات خود با توجه به کمبود اعتبارات و منابع مالی مناسب توانسته در این مسیرگام‌های ارزنده‌ای در جهت ایمن سازی و روان سازی ترافیک بردارد.

عباسی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز، برچیدن تابلوهای غیر استاندارد و بدون مجوز و جمع آوری نخاله‌ها را از جمله برنامه‌های اجرایی طرح مذکور عنوان کرد.

وی تصریح کرد: پاک سازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شستشو و ترمیم تابلو‌ها و علائم، منظر آرایی و زیبا سازی مبلمان جاده‌ای، شانه سازی، لکه گیری رویه راه، تخلیه قنو‌ها، برم‌ها، بارمرده گالری‌ها و سردهانه تونل‌ها، شانه سازی، حذف اختلاف سطح، ریزش برداری و ساماندهی حریم از جمله عملیات و برنامه‌های اصلی عملیات راهداری بوده که به طور مستمر در حال اجراست.

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف راهداران و رعایت تمامی قوانین و مقررات توسط کاربران جاده‌ای، محورهای ایمن و روان در سطح محورهای ارتباطی مازندران داشته باشیم.

عباسی افزود: این طرح با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی مازندران در سطح محور ارتباطی ساری _ خزرآباد به اجرا در آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز