خبرگزاری کار ایران

مدیر جمعیت مبارزه با آلودگی محیط زیست قائمشهر خبرداد:

۲۵دی روز بدون خودروی شخصی در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۲۳

مدیر جمعیت مبارزه با آلودگی محیط زیست قائمشهر از تردد شهروندان قائم شهری بدون خودروی شخصی در روز ۲۵ دی ماه خبرداد.

مدیر جمعیت مبارزه با آلودگی محیط زیست قائمشهر گفت: قرار است روز ۲۵ دی ماه شهروندان قائم شهری بدون خودروی شخصی در این شهر تردد کنند.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران، قلی‌پور اظهارداشت: در راستای طرح آموزش پایه‌ای محیط زیست ویژه کودکان و فراهم کردن بستر مناسب برای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و همچنین در آستانه هفته هوای پاک از ۲۹دی لغایت ۵ بهمن ماه، جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست قائم شهر با همکاری شورای اسلامی و شهرداری این شهر در نظر دارد، برنامه ویژه‌ای را در میدان مرکزی قائم شهر برگزار کند.

وی ادامه داد: قرار است روز ۲۵ دی ماه شهروندان قائم شهری بدون خودروی شخصی در این شهر تردد کنند.

مدیر جمعیت مبارزه با آلودگی محیط زیست قائمشهر، اجرای نمایش خیابانی توسط ۵ گروه تئا‌تر، پخش اشعار موزیکال همزمان با مانور کودکان مهدهای روستایی و شهری و ورزشکاران با مضامین عوامل آلوده کننده هوا و اهداء جوائز به کودکان و ورزشکاران شرکت کننده را از دیگر برنامه‌های روز ۲۵ دی ماه برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز