خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

فعالیت ۱۵۱ مجموعه مردم نهاد در زمینه پیشگیری از اعتیاد در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۰۵

در استان مازندران در پیشگیری از اعتیاد، ۱۵۱ مجموعه ی مردمی فعال هستند که این تنها یک ظرفیت از دیگر ساختهای خدمت رسانی در استان می باشد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: در استان ۱۵۱ مجموعه مردم نهاد در زمینه پیشگیری از اعتیاد فعالیت دارند.

به گزارش ایلنا از ساری، علی شادمان در جلسه کمیته مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد، عنوان کرد: سازمان‌های مردم نهاد گنج‌های بی‌پایانی هستند که اگر پتانسیل‌های آن بدرستی به فعلیت برسند، بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور خواهند بود.

شادمان با بیان اینکه در انقلاب شکوه‌مند اسلامی مردم بعنوان بزرگ‌ترین سرمایه همواره مورد توجه امام(ره) و مقام معظم رهبری بودند، تصریح کرد: مردم همواره نشان دادند که صادق‌ترین، کیفی‌ترین و اثرگذار‌ترین عامل در حل مشکلات هستند.

وی افزود: باید با تقویت عملی سازمانهای مردم نهاد از این ظرفیت والا در جهت تقویت و توسعه کشور بهره گرفت.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید با درک عقلانی از ظرفیت اینگونه سازمان‌ها، اقدامات و سیاستهای عینی و ملموس مطمح نظر قرار گرفت، اظهار داشت: در استان مازندران در پیشگیری از اعتیاد، ۱۵۱ مجموعهٔ مردمی فعال هستند که این تنها یک ظرفیت از دیگر ساخت‌های خدمت رسانی در استان است.

شادمان افزود: در مسایل فرهنگی، سلامت و… نیز ۱۵۴ سازمان مردم نهاد فعال در استان وجود دارد که بسیاری از نیازهای اجتماعی، فرهنگی و مسایل مربوط به سلامت جامعه را دنبال می‌نمایند.

وی ادامه داد: افزایش کمی و کیفی سازمانهای مردم نهاد، کارکرد خدمت رسانی در جامعه را افزایش خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز