خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران خبر داد:

جشنواره فیلم زن در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۹

به منظور رفع آسیب‌های اجتماعی به زودی جشنواره بزرگ فیلم زن در مازندران برگزار می‌شود. / همدلی و همراهی بانوان دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر نقش بسیار موثری در توسعه استان دارد.

مدیرکل اموربانوان و خانواده مازندران با اشاره به اینکه باید از توانمندی‌های بانوان در همه زمینه‌ها استفاده شود، گفت: جشنواره فیلم زن در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، مریم جمشیدی در دومین جلسه هماهنگی دهه فجر وی‍ژه بانوان در استانداری مازندران اظهار داشت: چگونگی استفاده بهینه از امکانات موجود مسئله‌ای است که باید به آن پرداخته شده و در این میان نقش زنان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی بانوان دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر نقش بسیار موثری در توسعه استان دارد، افزود: هنر یک مدیر آن است که از امکانات محدود بهترین بهره و استفاده را ببرد.

جمشیدی بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید مکلف شوند تکالیفی را که به عهده آن‌ها گذاشته به نحو احسن انجام داده تا به جای رکود شاهد توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی باشیم.

وی به آسیب‌های اجتماعی جامعه از جمله طلاق اشاره و تصریح کرد: عدم رشد و هوش عاطفی علت اصلی طلاق در جامعه است که باید با آموزش‌های لازم این معضل ریشه کن شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان از برگزاری جشنواره فیلم زن در مازندران خبرداد و افزود: به منظور رفع آسیب‌های اجتماعی به زودی جشنواره بزرگ فیلم زن در مازندران برگزار می‌شود.

جمشیدی بابیان اینکه پیگیری از ایده بهتر است، اذعان داشت: مصوبات بدون پیگیری ارزشی نداشته و به سرانجام نخواهد رسید و بر این اساس پیگیری و اجرای طرح‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های دفتر امور بانوان و خانواده است.

وی هم اندیشی بانوان فعال در عرصه رسانه، جشنواره عکس با موبایل با موضوع بانوان و زندگی شهری، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان کارمند، همایش نقش موثر بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع نقش زنان در پیروزی حفظ انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان، گردهمایی بزرگ زنان فرهیخته استان، جشنواره زنان روستایی، همایش نقش بانوان در دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین برنامه‌های ایام الله دهه فجر ویژه بانوان برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز