خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی:

ظرفیت تولید و ارائه کالاها و خدمات مهندسی فناوری اطلاعات در مازندران تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۹

در راستای تحقق برنامه پنجم توسعه، ضروری است اقدامات لازم جهت تقویت ظرفیت تولید و ارائه کالاها و خدمات مهندسی فناوری اطلاعات در استان بیش از پیش تقویت شود.

استاندار مازندران در نامه‌ای خطاب به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد: در راستای تحقق برنامه پنجم توسعه، ضروری است اقدامات لازم جهت تقویت ظرفیت تولید و ارائه کالا‌ها و خدمات مهندسی فناوری اطلاعات در استان بیش از پیش تقویت شود.

به ایلنا از ساری، در بخش دیگری از نامه ربیع فلاح جلودار آمده است: با عنایت به قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزار مصوب ۷۹/۱۰ / ۴ مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی مواد ۲و۱۷ این قانون مصوب هیئت محترم وزیران مورخ ۸۳/۴ / ۲۴ و وجاهت قانونی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، لازم است در راستای نظم بخشی به فعالیتهای تجاری رایانه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان به شرکت‌های بومی استان توجه ویژه کنند.

در این نامه تصریح شده است: به جهت رشد و توسعه استان و حمایت از تشکل‌های صنفی استانی، ضروری است از بضاعت شرکتهای بومی عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان در اجرای پروژه‌های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده گردد و در صورت عدم امکان اجرای پروژه‌های بزرگ توسط شرکتهای استانی، نظر دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری کتبا اخذ شود.

هم چنین تاکید شده است: سازمان نظام صنفی علاوه بر شاخه فروشگاه‌ها و شرکت‌ها دارای اعضاء حقیقی و مشاور است، لازم است در تهیه طرح، اجرا و نظارت بر پروژه‌های فناوری اطلاعات از مشاورین احراز صلاحیت شده با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری استفاده شود.
استاندار مازندران در این نامه دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری را به عنوان ناظر و مرجع حل اختلاف در اجرای پروژه‌ها و عقد قراردادهای فناوری اطلاعات، معرفی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز