خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران:

سند راهبردی زنان مازندران در ۱۴ محور در حال تدوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۸

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران از تدوین سند راهبردی زنان استان مازندران در ۱۴ محور خبرداد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران با اشاره به اینکه سند راهبردی بانوان مازندران در ۱۴ محور در حال تدوین است، گفت: سه محور این سند به صورت کشوری تدوین می‌شود.

به ایلنا از ساری، مریم جمشیدی صبح امروزدر جلسه هم اندیشی و اتاق فکر تدوین سند راهبردی بانوان مازندران در سالن اجتماعات استانداری مازندران اظهار داشت: درب اتاق فکر بانوان مازندران برای ورود ایده‌های نو و تازه باز بوده و از حضور همه صاحبان اندیشه و فکر استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سند راهبردی بانوان یکی از سیاست‌های کلان جامعه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی است، افزود: اهداف و چشم انداز این سند با توجه به بسته‌های اجرایی و حمایتی لحاظ شده است.

جمشیدی با بیان اینکه تدوین سند راهبردی بانوان یکی از دغدغه‌ها و اهداف مهم بنده در امور بانوان بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر سند راهبردی بانوان در ۱۶۶ صفحه، ۱۴ محورکه سه محور آن کشوری بوده در حال تدوین است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران، تدوین طرح در حوزه تحکیم بنیان خانواده، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، ارتقاء معیشت و اشتغال زنان، ارتقاء توانمندی‌های زنان، تعمیق باورهای دینی وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف مهم سندراهبردی بانوان برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز