خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

صدور مجوز جداگانه برای شیر مدارس از سوی اداره کل استاندارد مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۰۲

برای نظارت و بررسی بیشتر، اعضای کمیته برای نمونه گیری و بازدید، سه بار در هر ماه به شرکت‌های لبنی اعزام می‌شوند.

اعضای کمیته کیفیت شیر مدارس، در هر ماه، سه بار به شرکت‌های فرآورده‌های لبنی برای نمونه گیری و بازدید اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، نعمت الله فلاح در حاشیه جلسه کمیته کیفیت شیر مدارس استان گفت: اصلیترین دغدغه این کمیته، نظارت صحیح و اصولی بر تهیه و توزیع شیر در بین دانش آموزان است.

معاون پشتیبانی آموز ش و پرورش مازندران افزود: این جلسه با حضور نمایندگان سازمان استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، انجمن مهندسی کیفیت، انجمن صنایع همگن غذایی دارویی، مدیر عامل شرکت‌های لبنی و آموزش و پرورش مازندران تشکیل شد و پس از تبادل نظر‌های مختلف، تصمیماتی اتخاذ شد.

فلاح با اشاره به اهمیت نحوه ارزیابی شرکت‌های تولید و توزیع کننده شیر، افزود: این شرکت‌ها به گروه‌های A، B، C تقسیم شدند. شرکت‌هایی که در گروه C قرار می‌گیرند از این پس حق توزیع شیر را در مدارس نخواهند داشت.

معاون پشتیبانی اظهار داشت: برای نظارت و بررسی بیشتر، اعضای کمیته برای نمونه گیری و بازدید، سه بار در هر ماه به شرکت‌های لبنی اعزام می‌شوند.

وی با بیان برخی ابتکارات کمیته کیفیت شیر مدارس، تصریح کرد: برای اولین بار در کشور، اداره کل استاندارد مازندران به فراهم ساختن تمهیدات لازم از سوی واحدهای تولیدی تحت پوشش در جهت ارتقای کیفی و صدور مجوز جدا گانه برای شیر مدارس نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز