خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

نقش شوراهای آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین بسیار اساسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۱

برای اینکه آموزش و پروزش شهرستان بهشهر به جایگاه مطلوب خود دست یابد مشارکت مردمی و دستگاههای اجرایی ضروری است.

فرماندار بهشهر گفت: رفع مشکلات اجتماعی، مقابله با ناهنجاری‌ها و انجام و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی فقط با فرهنگ سازی صحیح امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، محمدتقی نورزاد در جلسه شورای اموزش و پرورش بهشهر که در شهرداری این شهر برگزار شد اظهار کرد: توجه به فرهنگ، نظم و تبلیغات در حوزه‌های اطلاع رسانی و فضای مجازی مسوولیت بسیار مهم و حساسی است که مهم‌ترین متولیان این امور آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: در نشست‌های شورای آموزش و پرورش باید از امکانات همه دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده شود و با توجه به کمبود اعتبارات، تلاش می‌کنیم از حداقل منابع و امکانات بیشترین استفاده را ببریم.

فرماندار بهشهر با تاکید بر اهمیت ویژه شوراهای آموزش و پرورش گفت: نقش شوراهای آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین بسیار اساسی است.

نورزاد ادامه داد: آنچه که امروز برای همه ما اهمیت دارد تلاش همه جانبه برای رسیدن به افق ترسیم شده در سند چشم انداز توسعه است که کشورمان رتبه اول تولید علم را در منطقه به دست آورد و با عمل به منویات مقام معظم رهبری به یاری خداوند به این مهم دست خواهیم یافت.

وی شوراهای آموزش و پرورش را برآمده از قانون مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اجرایی دولت عنوان کرد و گفت: تمرکز زدایی مشارکت عمومی و تفویض اختیارات محلی از جمله اهداف و وظایف شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

فرماندار بهشهر گفت: برای اینکه آموزش و پروزش شهرستان بهشهر به جایگاه مطلوب خود دست یابد مشارکت مردمی و دستگاههای اجرایی ضروری است که امیدواریم با استفاده از نظرات و تجربیات اهل نظر و اندیشه شاهد تحول و توسعه عرصه تعلیم و تربیت این شهرستان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز