خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر تاکید کرد:

ریشه‌کنی بی‌سوادی همکاری همه‌جانبه‌ی دستگاه‌ها را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۴

به منظور ریشه کنی بیسوادی تا پایان برنامه پنجم توسعه، مشارکت و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای شهرستان را می‌طلبد.

در سرشماری نفوس مسکن سال ۹۰ این شهرستان، یک هزار و ۵۸۴ نفر بیسواد اعلام شد که از این تعداد ۸۰۰نفر طی سال‌های ۹۰ و ۹۱ در کلاس‌های سواد آموزی شرکت نموده و با سواد شدند.

به گزارش ایلنا از بهشهر ابوالقاسم ثلاثی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در جمع اعضای ستاد راهبردی سواد آموزی شهرستان بهشهر گفت: در سرشماری نفوس مسکن سال ۹۰ این شهرستان، یک هزار و ۵۸۴ نفر بیسواد اعلام شد که از این تعداد ۸۰۰نفر طی سال‌های ۹۰ و ۹۱ در کلاس‌های سواد آموزی شرکت نموده و با سواد شدند.

ثلاثی با بیان اینکه آموزش و پرورش بهشهر ۲۵۰ نفر در دوره سواد آموزی در سال جاری تحت پوشش قرار داد، ابراز داشت: با شناسایی مابقی افراد بیسواد با مشکلاتی از قبیل جابه جایی محل سکونت، مهاجرت و عدم رغبت سواد آموزان مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: به منظور ریشه کنی بیسوادی تا پایان برنامه پنجم توسعه، مشارکت و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای شهرستان را می‌طلبد.

عبدالله ریاحی معاون فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش و بخصوص حوزه سواد آموزی، افزود: فعالیت‌های سواد آموزی از بدو تأسیس در راستای پیام حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری برای باسواد نمودن قشر محروم جامعه در مناطق روستایی و صعب العبور قابل تقدیر است.

ریاحی در ادامه با بیان اینکه اولین قدم برای با سواد نمودن افراد شناسایی آنان است، تصریح نمود: لازمه ریشه کنی و به صفر رساندن بیسوادی همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز