خبرگزاری کار ایران

همزمان با افت فشارگاز طبیعی:

نشست عملیاتی کمیته بحران در شرکت نفت منطقه ساری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۴

همزمان با افت فشارگاز طبیعی و افت دما، نشستی بمنظورآمادگی لازم در شرایط اضطراری در منطقه ساری برگزار شد.

همزمان با افت فشارگاز طبیعی نشستی، بمنظورآمادگی لازم در شرایط اضطراری در منطقه ساری برگزارشد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در این نشست ضمن اشاره به اهمیت تنویر افکار عمومی خاطر نشان کرد: اگر وضعیت گاز به گونه‌ای شود که به اجبارشاهد قطع گاز باشیم به مردم عزیز باید گفت این قطعی حتی الامکان شامل بخش خانگی نمی‌شود اما انتظار صرفه جوئی ومصرف بهینه گاز امری ضروری محسوب می‌شود.

حسینعلی طالبی افزود: جهت تسریع درفرآیند درخواست سوخت برای مصرف کنندگان متقاضی، ثبت نام درسامانه تجارت آسان(و با ذکرعنوان «برای قطع گاز») و تائید سازمان متولی(با اعلام اولویت تحویل سوخت) انجام می‌شود و شهرستان‌ها در صورت قطع گاز براساس اولویت اعلام شده توسط سازمان‌های متولی و باتوجه به سهمیه هرشهرستان اقدام به تائیدوتحویل سوخت می‌نمایند.

مدیر منطقه ساری در خصوص توزیع سوخت جایگزین گفت: جای هیچ نگرانی نیست و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی وظیفه تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان را به عنوان سوخت جایگزین خواهد داشت ودر صورت نیاز با آمادگی کامل نسبت به توزیع سوخت جایگزین اقدام خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز