خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

رشد صنعت و افزایش تولید دغدغه ماست / برای گفتگو با صاحبان صنایع هیچ محدودیتی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۲

رشد صنعت و افزایش تولید موجب ایجاد اشتغال و توسعه استان خواهد شد و این مسئله یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران استان است. / حضورم در استان تنها برای نجات استان از مشکلات و عقب‌ماندگی‌های موجود است.

استاندار مازندران گفت: حضورم در استان تنها برای نجات استان از مشکلات و عقب ماندگی‌های موجود است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه صنعت و تولید استان بیان داشت: رشد صنعت و افزایش تولید موجب ایجاد اشتغال و توسعه استان خواهد شد و این مسئله یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران استان است.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت تدبیر و امید در جهت رشد اقتصادی کشور، افزود: دولت در این مدت کوتاه توانست با استفاده از تعاملات و تلاش‌های بین المللی، آرامش را در کشور حکم فرما کند.

فلاح دنیای امروز را دهکده جهانی اعلام کرد و اظهار داشت: در چنین دنیایی همه کشور‌ها به هم نیاز دارند و ما نیز خواهان تعامل با سایر کشور‌ها هستیم.

استاندار مازندران مدیران و صاحبان تولید و صنایع را در یک جبهه دانست و گفت: یقیناً با وحدت و هم دلی می‌توان موانع را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: شبانه روز برای حل مشکلات استان تلاش می‌کنیم و در این مسیر از مشورت و گفتگو با فعالان حوزه صنعت بهره خواهیم برد. نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: برای تشکیل کارگروه‌ها و برگزاری جلسات و گفتگو با صنعتگران و تولیدکنندگان هیچ محدودیتی نداریم.

وی افزود: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی با وزرا دارم که به این وسیله بسیاری از موانع را با پی گیری‌های مجدانه رفع خواهم کرد.

فلاح جلودار با اشاره به اینکه برخی مسائل از جمله تعیین نرخ سود بانکی از حوزه اختیار استان خارج است، اذعان داشت: اما مطمئن باشید که صدای شما و مطالباتتان را به گوش مسوولین کشور خواهم رساند.

وی تیم مدیریتی امروز استان را بسیار قوی و کارآمد توصیف کرد و گفت: حضورم در استان تنها برای نجات استان از مشکلات و عقب‌ماندگی‌های موجود است.

گفتنی ست در این نشست اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان و روسای انجمن‌های صنایع تخصصی همگن از جمله صنایع فلزی، برق و الکترونیک، شیمیایی و سلولزی، غذایی و دارویی، کانی غیرفلزی، معدن و هم چنین مجمع هم اندیشان صنایع آمل نیز حضور داشتند که تعدادی از آنان به بیان مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز