خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری:

تمامی جایگاه‌های سی ان جی در استان فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۹۷

با توجه به افت دمای هوا و افت فشار گاز جایگاه های سی ان جی تابعه همچنان در عرصه سوخت‌رسانی بدون هیچ وقفه‌ای فعالیت دارند.

با توجه به افت دمای هوا و افت فشار گاز جایگاه‌های سی ان جی تابعه همچنان در عرصه سوخت رسانی بدون هیچ وقفه‌ای فعالیت دارند.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مردم نگران نباشند. از روزهای گذشته تاکنون با توجه به برودت هوا تمامی جایگاه‌های سی ان جی در استان فعال بوده و همچنان با توجه به فشار نرمال گاز بدون هیچ وقفه‌ای عملیات سوخت رسانی را دنبال می‌کنند.

حسینعلی طالبی افزود: فعال بودن بیش از ۶۶جایگاه سی ان جی در منطقه ساری و ۳۲ جایگاه سی ان جی در منطقه چالوس وعدم تعطیلی این‌جایگاه‌ها منوط به صرفه‌جوئی در بخش گاز طبیعی از سوی عموم مردم است که در ادامه کاهش افت فشار گاز طبیعی و عدم اختلال در عرضه سوخت جایگاه‌های سی ان جی را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی هیچ مشکلی را در جهت تأمین و توزیع سوخت ندارد گفت: از مردم شریف استان خواهشمندیم در مصرف بهینه گاز خانگی و سوخت دوم که گاز مایع، نفت سفید و نفت گاز است مشارکت جدی داشته تا بتوانیم زمستان امسال را بدون هیچ نگرانی پشت سر بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز