خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران خبرداد:

اعزام ۱۰۰ دانش آموز مازندرانی به حج عمره

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۰

مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران از آغاز فرایند ثبت نام و انتخاب دانش آموزان برای عمره دانش آموزی سال ۹۳-۹۲ خبرداد.

ثبت نام عمره دانش آموزی در آبان ماه هر سال توسط دفا‌تر مدارس و مربیان پرورشی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران از آغاز فرایند ثبت نام و انتخاب دانش آموزان برای عمره دانش آموزی سال ۹۳-۹۲ خبرداد.

حجت الاسلام میرزاحسن صادقی مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم عمره دانش آموزی گفت: امسال نیز این مراسم با شکوه خاص برگزار خواهد شد و دانش آموزان منتخب مازندرانی دوره‌های آموزشی حج را گذارندند.

وی به شرایط عمومی و اختصاصی دانش آموزان علاقمند به عمره اشاره کرد و گفت: حسن اخلاق، اشتغال به تحصیل در مدارس روزانه، برخورداری از معدل حداقل ۱۵ در سال گذشته و متولد سال ۷۶ و ۷۷ بودن برخی از شرایط عمومی تشرف به حج است.

وی با بیان اینکه سوم اسفندماه امسال ۱۰۵ دانش آموز و مربی به عمره دانش آموزی اعزام می‌شوند افزود: هر ساله نخبگان قرآنی تشکل‌های دانش آموزی نیز از اولویت تشرف برخوردار هستند.

حجت الاسلام صادقی بیان داشت: ثبت نام عمره دانش آموزی هر ساله در آبان ماه توسط دفا‌تر مدارس و مربیان پرورشی صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز