خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس مجلس و وزیر کشورانجام گرفت؛

تقدیر از ربیع فلاح به عنوان استاندار برتر در همایش روز ملی ثبت احوال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۱

در همایش روز ملی ثبت احوال کشور با اهداء لوح تقدیر و تندیس از ربیع فلاح به عنوان استاندار برتر کشور در توسعه و نوین سازی ثبت احوال تقدیر شد.

در همایش روز ملی ثبت احوال کشور که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و ناظمی اردکانی معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در سالن همایش‌های ورازت کشور برگزار شد با اهداء لوح تقدیر و تندیس از ربیع فلاح به عنوان استاندار بر‌تر کشور در توسعه و نوین سازی ثبت احوال تقدیر شد.

به گزارش ایلنا از ساری، در متن لوح اهدایی به استاندار مازندران که با امضاء عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر محترم کشور رسیده آمده است: برادر ارجمند جناب آقای ربیع فلاح جلودار استاندار محترم مازندران، سوم دیماه روز ملی ثبت احوال، فرصتی است تا از خدمات ارزشمند عزیزانی قدردانی به‌عمل آید که در مسیر توسعه و نوین سازی ثبت احوال تلاشی در خورشان داشته‌اند.

به پاس خدمات موثر و مساعی خالصانه، همکاران استانداری مازندران در تحقق اهداف ثبت احوال نوین، لوح و تندیس سپاس به حضورتان که برگزیده مراسم روز ملی ثبت احوال می‌باشید تقدیم می‌شود از پیشگاه خداوند بزرگ توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران محترمتان در تمامی عرصه‌های زندگی مسئلت دارم.

قابل ذکر است استاندار مازندران تنها استانداری بود که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز