خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران:

مازندران میزبان سومین کنگره ملی بانک‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۷۸

سومین کنگره ملی بانک ها و بانکداری الکترونیک با محوریت نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک در ساری برگزار خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران گفت: مازندران میزبان سومین کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک شد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمود احمدی اظهار کرد: سومین کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک با محوریت نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و دانشگاه‌های معتبر کشور با حضور اساتید و متخصصان صاحب نام نظام بانکی کشور در ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود: محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری، راهبردهای دائمی و همیشگی بوده بنابراین امسال در تبیین این موضوعات بصورت ویژه در دستور کار است.

احمدی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت ایراد سخنرانی‌های تخصصی در این کنگره ملی سه روزه گفت: از نکات قوت این کنگره برگزاری کارگاه‌های آموزشی در عرصه بانکداری شراکتی و بانکداری الکترونیک خواهد بود.

مدیرکل هماهنگی و امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران با بیان اینکه جایگاه نظام بانکی در حمایت از تولید، نقش سیاست‌های پولی و بانکی در مدیریت چرخه‌های تجاری، تحلیل عملکرد بانک‌ها در تامین مالی بخش‌های تولیدی – تجاری و ارزیابی شاخص‌های توسعه نظام بانکی از جمله موضوعات مهم و قابل طرح و بررسی است، ابراز امیدواری کرد برگزاری کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک بتواند سهم بسزایی در تشریح این مسائل ایفا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز