خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۲ میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه ساری توزیع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۳

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از توزیع ۲ میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

ایلنا: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از دو میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه ساری توزیع شده است.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " حسینعلی طالبی " با اشاره به این مطلب که ۹۷ هزار خانوار ساکن در این منطقه محروم ازگاز طبیعی هستندٰ اظهار داشت: برای تسهیل در دسترسی مردم این مناطق به فرآورده های نفتی مورد نیازشان، در پنج مرحله کالا برگ نفت سفید اعلام شده و در این خصوص، ذخیره‌سازی بیش از ۷۲ میلیون لیتر نفت سفید انجام شده است.

طالبی بیان داشت: با توجه به توزیع بیش از دو میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه ساری از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در بخش نفت گاز پنج درصد و در بخش نفت سفید ۱۵ درصد و در بخش گاز مایع پنج درصد کاهش مصرف گزارش شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: به منظور پایداری در تولید برق، یک میلیارد و ۴۷۹ میلیون لیتر نفت کوره از ابتدای سال به نیروگاه شهید سلیمی نکا ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز