خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران:

۱۴۰۰ کلاس درس در کشور توسط بنیاد برکت در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۲

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران از ساخت ۱۴۰۰ کلاس درس در کشور توسط بنیاد برکت خبرداد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: ۱۴۰۰ کلاس درس در کشور توسط بنیاد برکت در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا از نکا، قربانعلی شیرزاد صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی مدرسه هشت کلاسه شهرک مهرگان نکا اظهار داشت: سهم مازندران از بنیاد برکت دو مدرسه بوده است که در نکا به همت خیران مدرسه‌ساز عملیاتی می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: مساحت زمین این مدرسه هشت کلاسه یک‌هزار و ۷۱۹ متر مربع و مساحت کل پروژه ۸۴۰ متر مربع است که دو طبقه ساخته می‌شود تا دانش‌آموزان در این منطقه نیز از مدرسه مناسب برخوردار شوند.

شیرزاد ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته به این طرح تا سقف ۸۵۰ میلیون تومان است که با همت خیران تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش نکا نیز در سخنانی گفت: ساخت مدرسه مناسب برای همه دانش‌آموزان در هر نقطه از این شهرستان از مسائلی است که با قوت دنبال می‌کنیم و برای ما فرقی در محلات وجود ندارد و با اختصاص اعتبار این مدرسه‌سازی براساس نیاز مناطق عملیاتی می‌شود.

اصغر کارگر افزود: در شهرک مهرگان(عباس‌آبادسابق) همه امکانات فرهنگی برای دانش‌آموزان مهیا است و مشکلی در این رابطه نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز