خبرگزاری کار ایران

وزیر سابق آموزش و پرورش:

سال‌هاست دشمنان برعلیه ایران به تبلیغات می‌پردازند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۳۱

دشمنان اسلامی اسلام برعلیه نظام جمهوری اسلامی از سال‌های پیش به تبلیغات می‌پردازند. / سه عامل مهم اسلامی بودن، مردمی و رهبری اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته است.

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: دشمنان اسلامی اسلام برعلیه نظام جمهوری اسلامی از سال‌های پیش به تبلیغات می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از آمل، حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در کنگره ملی شهیده طاهره هاشمی در سالن اریکه آریایی با اشاره به اینکه نتیجه حرکت‌های عظیم مردم ایران براساس راه و روش‌های قرآنی و رهبری‌های امام راحل حاصل شده است، افزود: سه عامل مهم اسلامی بودن، مردمی و رهبری اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته است.

وی با بیان اینکه در زمان پیامبر اسلامی نیز این سه عامل رمز موفقیت بوده است، گفت: در زمان بعثت نیز اسلام، مردم و رهبری اسلامی در پیروزی پیامبر اسلام نقش داشتند.

وزیر سابق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر نیز ثابت کرد زمانی که رهبری را ملت‌ها جدا کردند نهضت‌ها به شکست منجر شده است، تصریح کرد: زمانی که قرآن مبنا قرار نگرفت هم کودتا‌ها به وجود آمد و نیز مردم پشت رهبران را خالی کردند.

وی با اعلام اینکه در سال ۵۶ رهبری اسلامی بار دیگر به میدان آمد و مردم نیز حضور پیدا کردند، گفت: این عوامل باعثپیروزی انقلاب اسلامی شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه استکبار از سال‌های گذشته برروی انقلاب اسلامی مطالعه کرده است، افزود: این دانشمندان با تجهیز بهترین امکانات تاریخ اسلام را مطالعه کردند و برای آن نقشه‌ها کشیدند.

وی با اشاره به اینکه دلیل بارز این امر بررسی‌هایی است که آن‌ها بر روی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، گفت: این افراد یک روز به قرآن حمله می‌کنند و روز دیگر به مردم حمله می‌کنند و هزاران نفر با کشتند.

این مسئول با بیان اینکه در سال‌های اخیر حملات حساب شده‌ای به رهبری نظام اسلامی وارد شده است، یادآور شد: حجم گسترده تبلیغاتی بر علیه نظام اسلامی و رهبری صورت گرفته بود و می‌خواستند رهبری را از مردم جدا کنند اما نتوانستند در این مسیر انحرافی ایجاد کنند.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه تبلیغات جهانی، روزنامه و شبکه‌های اینترنتی زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی ورود پیدا کرده‌اند، بیان کرد: تمامی دنیا با این شبکه‌ها همراهی می‌کنند و تلاش دارند شعور ملت ایران را نادیده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در زمان علی‌ابن ابیطالب نیز مردم تصور می‌کردند ایشان نماز نمی‌خواهند اما سال‌ها بعد مرید ایشان شدند، اظهار داشت: امروز نیز می‌بینید که پس از چندین دهه از شهادت شهیدان نظام اسلامی در انقلاب و دفاع مقدس مردم برای طاهره هاشمی‌‌ها جمع شده‌اند و امروز هزاران طاهره هاشمی داریم.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه ما در خط رهبری و ولایت هستیم، گفت: ملت ایران هیچ هدفی جز پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی دنیا نمی‌بیند و شعاری جز این نیز ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز