خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران خبر داد:

برگزاری انتخابات رابطان خانه مطبوعات در ۱۳ شهر مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۵

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران ازبرگزاری انتخابات رابطان خانه مطبوعات در ۱۳ شهر مازندران خبرداد. / این انتخابات اوایل دی‌ماه در شهرها برگزار می‌شود.

حسین مرتضوی، مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران در جمع خبرنگارارن، گفت: انتخابات رابطان خانه مطبوعات در ۱۳ شهر مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان اینکه می‌خواهیم رابطان خانه مطبوعات، بر اساس ضوابط تعیین شوند، گفت: رای اکثریت برای ما مهم است.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، یادآور شد: فراخوان ثبت‌نام رابطان خانه مطبوعات از روز گذشته ۱۶ آذر منتشر شده و تا ۲۰ آذر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات رابطان خانه مطبوعات از ۲۱ تا ۲۶ آذر توسط اداره کل ارشاد مازندران بررسی می‌شوند، گفت: این انتخابات اوایل دی‌ماه در شهر‌ها برگزار می‌شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران منحل نشده است، ادامه داد: پیش از این انتخاب نماینده خانه مطبوعات، انتصابی بود و اکنون می‌خواهیم ساز و کار سازمان یافته شود و برای ما مهم است که همه اهالی رسانه در مازندران در انتخابات رابطان خانه مطبوعات، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه غرب استان برای ما مهم است، یادآور شد: به واسطه فاصله‌ای که با مرکز استان دارد، می‌خواهیم یک رابط قوی انتخاب شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه ۱۰ صبح روز ۲۴ آذر‌ماه مجمع فوق‌العاده خانه مطبوعات برگزار می‌شود، ادامه داد: علاوه بر انتخاب جانشین مرحوم جابر معافی در خانه مطبوعات، چند موضوع دیگر هم بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲ نفر نامزد تصدی جایگاه نماینده خبرگزاری‌ها در خانه مطبوعات هستند، افزود: کسانی که برای صنف اهمیت قائل هستند در این مجمع شرکت کنند.

مرتضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در بهمن‌ماه، تصریح کرد: ۸ تا ۱۰ بهمن‌ماه هم با همکاری بخش خصوصی نمایشگاه عکس یادمان صد سال تبلیغات هم برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حواله کاغذ مطبوعات استان، گفت: شرکت چوب و کاغذ مازندران حواله کاغذی در اختیار مطبوعات استان قرار می‌دهد که برای این قشر قابل استفاده نیست.

مرتضوی با بیان اینکه این کارخانه در شهر ما قرار دارد و به عنوان میزبان این کارخانه، این حق را داریم که از یارانه کاغذ برخوردار شویم، افزود: تقاضای کاغذ مجانی هم نداشتیم و فقط خواستیم قیمت را کمی تعدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی مشکل مطبوعات مازندران در این زمینه رفع نشود، تمامی حواله کاغذی که در دست رسانه‌ها است را جمع کرده و پس می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز