خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد:

مدیران روحیه نقدپذیری خود را تقویت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۸

تاریخ نشان داده حاکمانی موفق بوده اند که انتقاد پذیر بودند. / باید به گونه ای عمل کنیم که مازندران الگو و سرآمد همه استان‌ها باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به لزوم رعایت ضوابط و چارچوبهای وزارت کشور در انتخاب فرمانداران و بخشداران، گفت: به استفاده از مجموعه کارکنان وزارت کشور برای فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعتقاد دارم و حتماً بر همین اساس رفتار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان بیان داشت: یکی از اولویت‌های برنامه کاری ما ترکیب بندی کادر مدیریتی ستاد استانداری بود که بحمدالله بخش اعظم آن انجام شده است.

وی افزود: در حوزه انتخاب فرمانداران نیز باید ارزیابی کاملی از وضعیت و ملاحظات منطقه‌ای انجام می‌دادیم و گزینه‌هایی همسو با دولت، متخصص و متعهد و برخوردار از منزلت اجتماعی جستجو می‌کردیم.

یونسی ادامه داد: با در نظر گرفتن همه شرایط و چارچوب وزارت کشور، تاکنون تعداد زیادی از گزینه‌های فرمانداری‌ها شناسایی و در مرحله معرفی می‌باشند که به زودی و به سرعت معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه همه ما از جنس یکدیگر هستیم، اذعان داشت: هدف نهایی همه مسوولان و رسانه‌ها رفاه و آرامش مردم و توسعه استان است که باید یکدل و متحد در این مسیر گام برداریم.

معاون استاندار مازندران بر تقویت روحیه نقدپذیری مدیران تاکید کرد و گفت: تاریخ نشان داده حاکمانی موفق بوده‌اند که انتقاد پذیر بودند.

یونسی رستمی با تاکید بر استفاده بهینه از فرصت خدمت، اظهار نمود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مازندران الگو و سرآمد همه استان‌ها باشد.

وی رسانه‌ها را چشم و چراغ مدیران و روشنگر راه نامید و افزود: کار کردن در این شرایط سخت و حساس کشور بدون کمک و همیاری رسانه‌ها امکان پذیر نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز