خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری تاکید کرد:

ضرورت افزایش فضای سبز در ساری / توجه به کاشت گونه‌های محلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۰۸

با کاشت و توزیع نهال‌های بومی تا پنج سال آینده ساری بار دیگر شهر نارنج‌ها می‌شود. / عبوری از کاشت درخت‌های غیربومی و کویری طی سالیان گذشته در ساری انتقاد کرد.

شهردار ساری بر ضرورت افزایش فضای سبز در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری در بازدید از چند «بوستان محله» با تاکید بر ضرورت افزایش فضای سبز مرکز استان اظهارداشت: با کاشت و توزیع نهال‌های بومی تا پنج سال آینده ساری بار دیگر شهر نارنج‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ۱۵ماه اخیر، ۱۱ بوستان در محله‌های ساری احداثشده است گفت: به زودی کار احداث۱۰ بوستان دیگر آغاز می‌شود.

شهردار ساری ادامه داد: طی این مدت ۴۰۰ هزار اصله نهال کاشته شده و یا میان خانواده‌ها توزیع شده است.

عبوری با انتقاد از کاشت درخت‌های غیر بومی و کویری طی سالیان گذشته در مرکز مازندران گفت: برای پرهیز از این امر تمامی ۴۰۰ هزار اصله نهالی که کاشته یا توزیع شدند از گونه‌های محلی از جمله نارنج بودند که طی ۵ سال آینده این شهر بار دیگر تبدیل به نارنجستان مازندران خواهد شد.

وی درخصوص بزرگ‌ترین پارگ جنگلی کوهستانی خاورمیانه اظهارداشت: تمام کارهای مقدماتی آن انجام شده و بنا داریم طی ۵ سال آینده مرحله به مرحله این پارک را تکمیل کرده و به اتمام برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز