خبرگزاری کار ایران

دکتر روحانی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان مازندران مطرح کرد:

توجه به استان مازندران یک ضرورت ملی‌ست / نباید لفظ محروم را درباره مازندران به کار برد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۴۵

هنر ما تبدیل شرایط مستعد و موجود مازندران به وضعیت مطلوب و برخوردار باید باشد. / مازندران با قابلیت هایی که دارد ظرفیت هر گونه پیشرفت و توسعه را دارا می باشد.

اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه ۱۱ آذرماه با دکتر روحانی رئیس جمهور ملاقات کردند.

به گزارش ایلنا از ساری نقل از روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران در این دیدار که هر ۱۲ نماینده مازندران حضور داشتند قاسم احمدی لاشکی دبیر مجمع نمایندگان مازندران گزارشی از آخرین وضعیت استان و همچنین مسائل، مطالبات و مزیت‌های استان به رئیس جمهوری ارائه نمود.

احمدی با اشاره به مواهب خدادادی و استفاده عموم مردم ایران از طبیعت و دریای مازندران خواستار اهتمام و توجه بیشتر دولت به برنامه‌های گردشگری این استان شد.

وی با تأکید بر نگرانی مردم مازندران از عدم تخصیص اعتبار شناور برای خدمت رسانی به مسافران از رئیس دولت خواست به این مهم عنایت ویژه‌ای صورت گیرد.

دبیر مجمع نمایندگان طرح مسائل مهم استانی از قبیل مهار و مدیریت منابع آبی استان برای مصارف کشاورزی و شرب، آزادراه تهران - شمال، توسعه راه آهن، مسائل مربوط به زمین‌های بنیاد علوی و اوقافی، عدم راه اندازی سازمان عمران و توسعه سواحل، مکانیزاسیون اراضی کشاورزی، توجه همه جانبه به امور کشاورزی و کشاورزان، تقویت صنایع تبدیلی، ساخت و سازهای غرب استان مازندران، را از دیگر موارد مطروحه با رئیس جمهور برشمرد.

در ادامه دیدار پس از آنکه هر یک از نمایندگان به مدت سه دقیقه مهم‌ترین مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند

دکتر حسن روحانی طی سخنانی با تحلیل شرایط مختلف داخلی و بین المللی همکاری بین مجلس و دولت را موجب استحکام امور دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: تعامل بین دو قوه با هدف خدمت رسانی به مردم با شتاب بیشتری صورت گیرد.

دکتر روحانی مازندران را متعلق به تمام ایران دانست و توجه به این استان مهم کشور را یک ضرورت ملی برشمرد.

رئیس جمهور گفت: استان مازندران در تمامی صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و تولیدی یک استان پیشرو و تعیین کننده است و من در انتخابات ریاست جمهوری از محبت ویژه مردم مازندران برخوردار شدم.

وی در ادامه مردم استان مازندران را انسان‌هایی شریف، زحمتکش و قابل احترام دانست و دلاوری‌های رزمندگان لشکر پیروز ۲۵ کربلا را در دفاع مقدس ستود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نباید لفظ محروم را درباره مازندران به کار برد خاطرنشان کرد: هنر ما تبدیل شرایط مستعد و موجود مازندران به وضعیت مطلوب و برخوردار باید باشد.

وی افزود: مازندران با قابلیت‌هایی که دارد ظرفیت هر گونه پیشرفت و توسعه را داراست.

در همین حال نمایندگان استان مازندران توضیح دادند منظور از محرومیت استان محروم بودن مازندران از اعتبارات و امکانات ملی و کمبود منابع برای اجرای طرح‌های توسعه می‌باشد. در همین زمینه نمایندگان مازندران تأکید داشتند میزان اعتبارات تخصیص یافته به استان مازندران عادلانه و متناسب با استعداد‌ها، مشکلات و ظرفیت این استان نیست و از رئیس جمهوری درخواست نمودند که این روند نسبت به مازندران اصلاح شود.

شایان ذکر است در این دیدار مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز