خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران خبرداد:

کشف بیش از ۸ هزار رشته دام‌ صیادی غیرمجاز در آب‌های ساحلی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۵

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران از کشف بیش از۸۹۸۷ رشته دام‌های صیادی غیرمجازدر آب‌های ساحلی مازندران خبرداد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران گفت: با تلاش و کوشش شبانه روزی نیروهای این یگان در آبان ماه سال جاری ۸۹۸۷ رشته دام‌های صیادی غیرمجاز غضروفی و فلسدار در آب‌های ساحلی استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سرهنگ علی نیازی با بیان اینکه مبارزه با صید غیر مجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی دریای خزر که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران است افزود: نیروهای این یگان همچنین طی ۴۵مرحله عملیات مشترک و بازرسی های مختلف با بیش از ۲۲۳۸ ساعت گشت‌های دریایی و ساحلی در شرایط زمانی و مکانی متعدد موفق شدند علاوه بر دامهای مکشوفه، مقدار۳۵ کیلوگرم ماهی غضروفی، ۱۱۹ قطعه ماهی استخوانی، ۲۲۴۶۴ عدد کرف و ۲۴۷ لنگر راکشف و ضبط نمایند.

وی بیان داشت: در این راستا ۷ نفرمتهم دستگیر و پروند ه های این متخلفان به مراجع قانونی برای رسیدگی ارجاع داده شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران با اشاره به اینکه جلسات مستمری هرماهه با دادستانهای حوزه استحفاظی ساحلی برگزار می شود تصریح کرد: مقام محترم قضایی استان از حمایت همه جانبه مأمورین یگان درحفظ و حراست از انفال مسلمین و برخورد قانونی وبازدارنده با صید غیرمجاز تأکید داشتند.

سرهنگ نیازی در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان محترم، ازهمه ی هم استانی های گرامی درخواست داشت هرگونه اطلاعات در خصوص صید غیرمجاز را به ستاد خبری این یگان با شماره ۰۱۱۲۵۲۸۹۵۵۵ بابلسراطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز