خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران:

برنامه راهبردی ایجاد حدود ۱۱ هزار شغل در استان ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۲۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه راهبردی ایجاد ۱۰۹۵۰ فرصت شغلی تا پایان امسال در مازندران را ابلاغ کرد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه راهبردی ایجاد ۱۰۹۵۰ فرصت شغلی تا پایان امسال در مازندران را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی احسانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای این میزان فرصت شغلی از سوی ۵ دستگاه پرداخت خواهد شد، بیان داشت: در مجموع برای ایجاد ۱۰۹۵۰ فرصت شغلی بیش از ۳۵ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر مهم ترین اقدام کارگروه اشتغال استان تعیین اولویت هایی است که بتوان این منابع را با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار مصرف کرد.

احسانی تصریح کرد: اگر می خواهیم این منابع و تسهیلات در جایگاه واقعی خود به مصرف برسد ابتدا باید تعیین اولویت صورت گیرد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را دستور کار دولت دانست و افزود: در کنار این برنامه راهبردی ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، می بایست یک برنامه عملیاتی و کاربردی براساس جمعیت و سایر شاخص های مهم استان تدوین شود.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر مصرف این اعتبارات، خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال باید تعهد کند که بر اساس این مبلغ چه میزان از نرخ بیکاری استان کاسته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز