خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی مازندران:

مدیریت دولتی، صندوق کارگران را به ورشکستگی کشانده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۲

چکیده: «با وجود آنکه بیش از نیمی از جمعیت استان مازندران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند ولی بدلیل سیاست‌های غلط مدیریتی شاهد پیشی گرفتن مصارف سازمان از منابع‌اش هستیم.»

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران گفت: در طی ۸ سال گذشته سوءمدیریت در سازمان تامین اجتماعی و حکومت مدیران سیاسی بر ذخایر کارگران، این سازمان را به شرایطی رسانده است که ورشستگی‌اش به وضوح مشهود است.

«نصراله دریابیگی» به خبرنگار ایلنا در مازندران گفت: با وجود آنکه بیش از نیمی از جمعیت استان مازندران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند ولی بدلیل سیاست‌های غلط مدیریتی شاهد پیشی گرفتن مصارف سازمان از منابع‌اش هستیم.

این فعال صنفی ادامه داد: متوسط دریافتی بازنشستگان استان ۶۳۳ هزار تومان است در صورتی که سبد هزینه یک خانواده سه نفره در این استان بدلیل موقعیت توریستی‌اش بیش از یک میلیون و دویست هزار تومان است.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: با وجود آنکه سرمایه تامین اجتماعی توسط کارگران و کارفرمایان تامین می‌شود اما دولت خود را تنها «سکاندار» این سازمان می‌داند که متاسفانه این رویکرد یک جانبه دولت، در قانون جامع تامین اجتماعی نیز گنجانده شده است.

دریابگیی افزود: کارگران و بازنشستگان که صاحبان اصلی سرمایه این سازمان هستند اعتقاد دارند کسانی که در رأس سازمان قرار دارند در سطوح مختلف باید حافظ منافع کارگران باشند در صورتی که مدیریت دولتی در طی سال‌های گذشته در این خصوص کارنامه روشنی نداشته است ورشکستگی کنونی سازمان نشانه شکست دولت در اداره صندوق کارگران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز