خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال؛

شبکه‌های فرسوده آبرسانی رامسر اصلاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۸۱

طرح های آبرسانی به دو شهررامسر و کتالم درحال انجام است. / مشکل آب آشامیدنی رامسر برطرف شده است.

محمد تقی حسین‌زاده در گفتگویی با بیان اینکه طرح‌های آبرسانی به دو شهررامسر و کتالم درحال انجام است افزود: اصلاح و زون بندی شبکه با هدف کاهش هدر رفت آب به میزان ۳۰ لیتر درثانیه، لوله گذاری به طول ۲۵ هزار م‌تر، استانداردسازی۲۵۰ فقره انشعاب آب و احداثخرپا به منظور عبورلوله ازیک دهانه رودخانه با صرف اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به اینکه نصب و استاندارد سازی ۱۰۰ فقره انشعاب آب و ۶ نقطه اتصال شبکه در حال انجام است تصریح کرد: با هدف ایجاد ذخیره مطمئن برای مقابله با کمبود آب آشامیدنی در ساعات پیک مصرف، مکان یابی برای احداثمخزن جمع کننده بتنی ۴۰۰ متر مکعبی انجام شده است که درمرحله خرید زمین قراردارد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران همچنین از طراحی احداثیک باب ایستگاه پمپاژ به منظور ایجاد فشار مناسب شبکه جهت انتقال آب به مناطق مرتفع رامسر خبرداد و گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها ۲۰ میلیارد ریال است.

حسین‌زاده با بیان اینکه دربخش آب شرب رامسر با توجه به ورود مسافران درایام تابستان با مشکل مواجه بوده‌ایم اضافه کرد: با تلاش همکاران این شرکت وراه اندازی تصفیه خانه آب شرب سد می‌جران مشکل آب آشامیدنی این شهر برطرف شده است.

وی از بهره برداری طرح آبرسانی به شهر کتالم با صرف اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال خبرداد وتصریح کرد این پروژه‌ها شامل احداثمخزن بتنی ۱۰۰۰ متر مکعبی به منظور ایجاد ذخیره مطمئن جهت مقابله به قطع آب درمواقع بحرانی وتامین فشار مناسب درساعات پیک مصرف بوده که به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه احداثخط انتقال خروجی و ورودی مخزن به طول ۸۵۰۰ متر در کتالم به پایان رسیده است گفت: اتصال ۴ نقطه از شبکه‌های موجود به این مخزن درحال اجرا است که برای اتمام کار یک میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز