خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

بازارچه خیریه دائمی در شهرهای مازندران دایر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۴

درصدد هستیم با تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از کارشناسان مجرب گره‌های موجود درامور زنان رفع شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: اعتقاد دارم نباید با کارهای تشریفاتی راه خدمت را بر روی خود بست بلکه باید در همه حال خادم مردم باشیم.

به گزارش ایلنا از ساری، مریم جمشیدی در دیدار با امام جمعه شهرستان بابل اظهار داشت: امروزه هجمه‌های غربی و خرده فرهنگ‌های برگرفته از ورود مسافران و گردشگران تاثیر منفی و انکارناپذیر برخانواده‌ها به جا گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه در دفترش به روی همگان بازاست، افزود: اعتقاد دارم نباید با کارهای تشریفاتی راه خدمت را بر روی خود بست بلکه باید در همه حال خادم مردم باشیم.

جمشیدی تشکیل اتاق فکر بانوان را گامی موثر در پیشبرد اهداف زنان برشمرد و افزود: درصدد هستیم با تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از کار‌شناسان مجرب گره‌های موجود در امور زنان رفع شود.

وی با اشاره به اینکه ردیف اعتباری خاصی برای حوزه بانوان اختصاص نیافته است، بیان داشت: طبق قانون، دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند یک درصد اعتبارات دستگاه‌ها را به فعالیت‌های بانوان اختصاص دهند که امیدواریم به زودی این قانون اجرا شود.

جمشیدی بازدید از زندان زنان، دیدار با خانواده‌ای معظم شهدا، ایجاد بازارچه خیریه دائمی در شهرستان‌ها برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار، برگزاری نمایشگاه کتاب و خانواده ویژه بانوان، برگزاری نمایشگاه لباس سنتی ایران اسلامی در اواخر آذرماه را از دیگر برنامه‌های اداره کل بانوان استانداری مازندران برشمرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندرانٰ با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه بابل اذعان داشت: بدون شک توسعه و رشد فعالیت بانوان شهرستان بابل جزء با حمایت امام جمعه بابل و دیگر ائمه جمعه این شهرستان میسر نیست.

امام جمعه بابل نیز با تقدیرازحضورمدیرکل امور بانوان استانداری مازندران، توجه به مسایل آموزشی بانوان در زمینه سبک زندگی، کارآفرینی، توجه به مسایل فرهنگی و ایجاد برنامه‌های شاد و متنوع برای کاهش طلاق درسطح استان را از اهم برنامه‌های مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران برشمرد.

حجت الاسلام حسن روحانی بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مازندران با اداره کل امور بانوان استانداری مازندران برای احقاق حقوق بانوان مازندرانی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز