خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

تامین نقدینگی صنایع با فوریت عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۴۰

در حیطه اقتصادی هر شهر باید دژ مستحکم در بابر توطئه های اقتصادی دشمن باشد و هر میزان صنعت، شرکت، معدن و… تقویت شود حماسه اقتصادی نیز محقق خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تامین نقدینگی صنایع با فوریت عملیاتی می‌شود و صنایع کوچک و بزرگ نگران تامین نقدینگی نباشند.

به گزارش ایلنا از بهشهر، «محمد محمدپور عمران» روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری بهشهر افزود: مشکلات مالی و نیازمندی‌های این دسته از طریق بانک، صندوق، بورس، فرابورس و… هر مقدار سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران تامین می‌شود و نگرانی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در حیطه اقتصادی هر شهر باید دژ مستحکم در بابر توطئه‌های اقتصادی دشمن باشد و هر میزان صنعت، شرکت، معدن و… تقویت شود حماسه اقتصادی نیز محقق خواهد شد.

محمدپور با اشاره به تولید مناسب فرآورده‌های لبنی در مازندران خاطر نشان کرد: مهم‌ترین بازارهای هدف فرآورده‌های استان کشورهای عراق، کویت، عربستان و کشورهای حاشیه دریای خزر بازارهای هدف صادراتی هستند اما متاسفانه پایین بودن قیمت شیر و افزایش نهاده‌ها موجب شده تا اکنون برخی از کارخانجات لبنی ما تعطیل شوند.

وی گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها و حذف یارانه از شیر موجب شده که سرانه مصرف هر ایرانی از ۹۲ کیلوگرم در سال به ۶۰ کیلوگرم تنزل یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، پتانسیل استان را در تولید و صادرات فرآورده‌های لبنی بالا دانست و گفت: با برنامه‌ریزی مناسب، حل مسائل و مشکلات شرکت‌های تولیدی صادرات فرآورده‌های لبنی تأمین مواد اولیه این واحد‌ها و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش می‌توان روند رو به رشد صادرات این بخش را حفظ و توسعه بخشید.

فرماندار بهشهر نیز در این جلسه گفت: مشکلات مسکن مهر در بهشهر پیچیده است و موجب اعتراض مردم شده است که باید حداقل مسکن مهر ۲۴۰ واحدی روبروی چیت سازی که بیش از ۹۰درصد پیشرفت در بیشتر واحد‌ها داریم واگذار شوند.

محمد تقی نورزاد ادامه داد: دارای مسکن مهر مناسبی در استان هستیم اما مثلا در ۸۷۰ واحدی برخی از زیر ساخت‌ها آماده نشده که با عملیاتی شدن آن‌ها و رفع مشکلات می‌توانیم با افتتاح آن شاهد خانه دار شدن قشر عظیمی در بهشهر باشم.

وی با اشاره به کارخانه کمپوست نیز گفت: این کارخانه بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با خرید دستگاه همزن تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز