خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت؛

تاسیس ۶۸ دفتر نمایندگی حمل و نقل روستایی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۹

با هدف ساماندهی حمل و نقل عمومی روستایی مسافر از ابتدای سال تاکنون ۶۸ دفتر حمل ونقل روستایی مجوز فعالیت دریافت نموده اند.

با هدف ساماندهی حمل و نقل عمومی روستایی مسافر از ابتدای سال تاکنون ۶۸ دفتر حمل ونقل روستایی مجوز فعالیت دریافت نموده‌اند.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد آفرین محمد‌زاده، معاون حمل و نقل اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان مازندران خبر از تاسیس ۶۸ دفتر حمل و نقل روستایی از ابتدای سالجاری تاکنون داد.

وی افزود: با هدف ساماندهی حمل و نقل عمومی روستایی مسافر از ابتدای سال تاکنون ۶۸ دفتر حمل ونقل روستایی مجوز فعالیت دریافت نموده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد رشد داشته است. حوزه نمایندگی ساری با ۴۰ روستا؛ حوزه نمایندگی بابل با ۱۶؛ حوزه نمایندگی نوشهر با ۹ و حوزه نمایندگی نکا با ۳ دفتر حمل ونقل روستایی فعال‌ترین نمایندگی‌ها در تحقق هدف و سهمیه تخصیصی تاسیس ۱۲۷ دفتر حمل ونقل روستایی در استان بوده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: از نکات مورد تاکید ابلاغی این مرحله نظارتی چک لیست‌ها، دقت کافی ناظران تکمیلی فرم و درج دقیق نواقص موجود در پایانه‌های عمومی، شرکتهای خمل ونقلی، ناوگان، رانندگان وخدمه سفر، چگونگی پیش فروش اینترنتی، توزیع روزنامه، ارائه پکیچ‌های غذایی، نحوه خدمات دهی در وسیله نقلیه، داشتن پروانه فعالیت معتبر و توزیع فرم نظرسنجی مسافرین از خدمات حمل ونقلی و… می‌باشد. ساماندهی حمل و نقل عمومی مسافر روستایی با اهداف ارتقاء کیفیت زندگی و فعالیت ساکنان روستا‌ها، ارائه خدمات مطلوب به استفاده کنندگان(یکپارچگی، در دسترس بودن، راحتی، روان بودن و ارتقا ایمنی) و کمک به توسعه اقتصادی روستا‌ها با توجه به مشکلات موجود نظیر ناکافی و در عین حال فرسوده بودن ناوگان، عدم حضور پلیس در مسیرهای مربوطه، عدم نظارت بر نرخ‌های کرایه حمل، عدم پوشش بیمه سفر و…) امری ضروری به نظر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز