خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار مازندران با رییس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

تاکید بر توسعه اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۷۹

استاندار مازندران به همراه معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی با حضور در دفتر رییس مجلس شورای اسلامی، با وی دیدار و گفتگو نمودند.

استاندار مازندران به همراه احسانی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار و یوسف‌نژاد، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی با حضور در دفتر دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، با وی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش ایلنا از ساری، لاریجانی در این دیدار ضمن تاکید بر رفع مشکلات مازندران، بیان نمود: برای توسعه فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی و زیربنایی در مازندران باید از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران نیاز‌ها و کمبودهایی دارد که در گذشته می‌بایست بیشتر به آن‌ها توجه می‌شد، افزود: در تخصیص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مازندران، دریغ نخواهم کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ارزشمند مازندران، خاطرنشان کرد: در راستای برخورد جدی با تصرف غیرقانونی اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مجلس آمادگی لازم را برای تصویب قوانین و وضع جرایم سنگین دارد.

لاریجانی رویکرد دولت تدبیر و امید را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم به زودی مردم شاهد نتیجه تلاش دولت و رفع مشکلات باشند.

هم چنین ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت استان و روند اقدامات اجرایی برای توسعه استان در محورهای اساسی حوزه منابع آب، کشاورزی، صنعت، بهداشت و درمان، ساماندهی سواحل و آبخیزداری در مدت فعالیت خود ارائه کرد.

وی مازندران را سرشار از ظرفیت‌های ارزشمند و بالقوه دانست و گفت: برای استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها و تعالی مازندران نیازمند همراهی و هم دلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز