خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

افزایش ۳۱ درصدی استخراج تعاونی‌های معدنی در مازندران / فعالیت ۴۰ تعاونی معدنی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۹

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از افزایش ۳۱ درصدی میزان استخراج تعاونی های معدنی استان مازندران خبر داد.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از افزایش ۳۱ درصدی میزان استخراج تعاونی‌های معدنی استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی گفت: بیش از ۴۰ تعاونی معدنی فعال در استان وجود دارد که در زمینه‌هایی از قبیل استخراج پوکه معدنی، فلورین، لاشه آهکی، ذغالسنگ، واریزه کوهی و… فعالیت دارند.

وی با اشاره به ظرفیت رو به رشد فعالیت‌های معدنی در مازندران افزود: افزایش مستمر میزان استخراج تعاونی‌های معدنی در سال‌های اخیر نشان دهنده این مهم است.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان افزود: حوزه تعاونی‌های تولیدی وزارت متبوع با ارسال نامه‌ای از عنایت ویژه این اداره کل نسبت به وضعیت تعاونی‌های معدنی تشکر کرده و ما نیز امیدواریم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی شاهد رشد روزافزون در این امر و امور مربوط به مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز